Kolme

Aloittaja virtahepo, marraskuu 02, 2003, 10:19:38

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Mä en tykkää kalastajapojista. Onkijapojat on kivoja mutta ei kalastajapojat.

Me puolitettiin tänään bilsan tunnilla sian munuaisia ja sydämiä. namnam  :P ja bilsan maikka oli tietysti ainut joka oli ihan fiiliksissä  ;D

jouhu

Mekin leikellään jossain vaiheessä jotain lehmän keuhkoja tai vastaavaa tai jotain sian aivoja tai jotain. YÄK!

Lerppa

Huuh, jotain hyvää löytyy näköjään meidänkin koulusta, siellä ei leikellä mitään sellasta.. onneksi :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Äläs vielä innostu, Lerppaseni! Meidän sosiaalinen luokanvalvoja, kofeiini, päätti, että Hei! te kaupunkilais ääliöt ette osaa perata kalaa! Minä opetan... siis kalanperkausta tiedossa... blaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

virtahepo

Mutta te ette olekaan piikittäneet rottaa työalustaan kahdella tikulla ja alkanu preparoida sitä.. Kauniimpaa kuin kalan sisälmyksien katselu.

KristalliEnkeli

mulla on koht lukiokin suoritettu, enkä oo kouluaikana koskaan joutunut availemaan mitään elikoita... mä en kyllä suostuis ees koskemaan kalaan ku ne haisee niin pahalle...kalastaminen on kyl ihan kivaa mut yleensä "kalamiehen toveri" saa irrottaa kalan koukusta kun mä en niihin uskalla koskee. Mä olen kunnon kalamies/-nainen *juup*  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Onnellien kristalienkeli!  :o
Etpä ole jäänyt paljostakaan paitsi..

Ronjaronjanen

Mä sain(jouduin) seurata poikakissan sterilointia siellä tet-paikassani. Se oli aika öh.. ;)

jouhu

Lerppa

Kun mä olin yheksän ja mun Pilvi-kissalle ( ;D ) tehtiin niin, ni mä seurasin ihan vapaaehtosesti sitä (hullu...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Pöljä! Mun kissa (joka on karannut) *nyyh* näytti ihan kalkkunalle kun se haettiin lääkäristä kyseisen ..krhm. toimenpiteen jälkeen verkkoineen kaikkineen
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> kalkkunalle (?) *hih*, ei ku *voih* kisuraukka

meistä eläinten sterilointi tuntuu inhottavalta ja jopa yököyttävältä, mutta miltäköhän esim. uroskoiralta tuntuu sen jälkeen kun siltä viedään pallit ja niiden mukana miehisyys (?)  ;D... nyt paljastu mitä mä vapaa-aikoinani mietin, no ei, ehkei.

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Se näytti! no juu, on se aika traagista viedä uroksilta niiden syy elää!  ;D Nooeii... mä oon taas vähän väsynyt... <- tolla on aina hyvä perustella  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Meirän (jo pois mennyt :'() poikahauva rauhottui melkoisesti steriloinnin jälkeen.
Siitä tuli hirheä nyhverö!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Pitäsköhän munkin kanipoika leikata kun se aina riehuu mun aamutossujen (sellaset puputohvelit) kanssa.. ::)
Vaikka se taitaa kyllä olla sen elämän suuria iloja...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.