Onx teillä hiekkaa?

Aloittaja zanna, marraskuu 10, 2002, 08:05:42

« edellinen - seuraava »

zanna

 :-* Niin joo onx jollakin jom toi apulannan uus hiekka cd?
Mulla se on ja onkin hyvä cd kannatan ostoa!! ;D
 ;)
Mitä sun täytyy oikein peittää?/Onko se kultaa noin kiiltää?/Savuna ilmaan- ei voi estää/ Verenä hiekkaan - ei voi kestää..
hiekka,hippo,jumala,faarao,valas,hetki,saasta,onttosydän,lihaviihde,lääke..

salzaliini

kyllä on! Tykkään kovasti ja oon hehkuttanu koulussa kaikille et kanttii ostaa!! ;D

2 + 2 = 5

mulla ei oo rahaa edes ruokaan, jos oliski niin varmaan ostaisin ensin ton levy. no, onneks sitä tulee 14. päivä ja oli just toi keikkaki. kovat on odotukset.

Welhotareijaksakirjautua

Mä saan sen vasta keskiviikkona kun pääsen kaupunkiin.damd.

Pirun_morsian

Hiekka menee kyl TOP2!! :D
Mut kyl ehkä Heinola kybä päihittää sen mennen tullen... kommentteja??
HIPPO RULAA!!

paranoid

ostin heti julkasupäivänä! on muuten huippuhyvä 8). hetkessä se alku on yli-ihana, kun tonza laulaa ilman musaa :)!!!

Snake

Kyl se Hiekka menee ehk H10:n ohi...Riippuu aika paljon fiiliksest  :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

makel

Hittolainen, mie tykkään tästä levystä päiväpäivältä vaan enemmän ja enemmän  :P

kreisi_greippi

no, ostin sen julkaisupäivänä.
levy on parempi kuin H 10, mutta edelleen alkuperäistuotanto ON  parempaa.
...minä en tykkää kun niitä koneita tungetaan joka paikkaan...
my sweet, sweet rock`n roll

wicked.

"alkuperäistuotanto." tarkoittanet alkuaikojen tuotantoa. joojoo, olen toisinaan läheisissä väleissä pilkun kanssa.

ostin jo ennen julkaisupäivää. pidän. ei nouse suosikiksi kai, mutta erittäin kaunis.

Pirun_morsian

joo.. hyvin tehty ja sillei, mutta jotain kuitenkin puuttuu tai sitten ei, en oikeen tiiä..  no kuitenkin erittäin loisto työtä!

2 + 2 = 5

mulla on kans aika tuonut levyä kohden enemmän innostusta. jotenki levyllä ei ole sellasia hulluja kertsi-biisejä niinku mato, piskaa, käännä sp, odotus, eyt, viivarit, reunalla, mitä kuuluu, hallaa yms. ei lähde silleen noi kertsit uudella levyllä mun mielestä ku aiemmin, julistan yhtyeen uudistuneeksi. tästä taitaa tulla mun suosikki akkm:n kanssa.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Hiekka on MAHTAVA!:D Hippo on ylivertainen suosikkini!:)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Olen Katja.

Kyllähän se Hiekka ihan yllättävän hyvä on.  :) Odotin parin biisin kuultuani jotain tyyliin Tyrävyö, mutta onneksi _petyin_  ;D

Paras biisinen tältä levyltä taitanee olla Hippo. Tai sitten Lihaviihde. Ja Hiekka. Onttosydän on hieman korni, henkilökohtaisista syistä. Jumala on kyllä parempi Hidas-demona. Kumpana tulee btw livenä? Muista en oikein vielä osaa sanoa.

Paljon hehkutettu Kolmiolääke ei ole minussa oikein vielä mitään herättäny. Ehkä vielä joskus.

Vittu ku kaikki on aina vain joskus. :'(

Vilkku


Jumala tulee livenä. Yllättävän hyvä keikkabiisi mun mielestä.
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.