Apulannan tulevat keikat!

Aloittaja ansku, toukokuu 23, 2005, 09:23:49

« edellinen - seuraava »

ansku

Mille Apulannan tuleville keikoille aiotte mennä? ;D
Mä oon menossa Ruisrockkiin,Tammerfestiin ja Äänekoskelle(toivottavasti) ::)

Aapsu

Tammerfestiin pitäis mennä. Jos Apulanta on siellä jossain asiallisessa paikassa ja kohtuuhintaan. Viime vuonna hatutti aika hiukan maksaa 20e Pakkahuoneen keikasta.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

Tuonne tammerfestiin olis tarkotus ainakin mennä. Siihen sen ekalle keikalla...

Helva

Provinssiin ja Tammerfesteille olen menossa.  :)

Painkiller

Juhannuksena Raumalle ja heinäkuussa tulevat tänne, eli siis sinne, eli siis tänne Karkkilaan :)

[tuuli]

#5
tammerfest houkuttelee minuakin, kyl mä sitten tykkään tampereesta! :D sit varmaankin ankkarockiin kesän lopulla. jokohan olisivat sinne ilmoittaneet biisilistan.. ::) --->[kurkistaa]---> joo kyl mä sinne menen, ku sinne tulee mmj hanoi rocks, kotiteollisuus, apulanta, maija vilkkumaa, nightwish ja zen café ja noi on juuri niitä, mitä haluan nähdä.  :-*
allekirjoittanut

blind_eye

#6
LainaaTammerfestiin pitäis mennä. Jos Apulanta on siellä jossain asiallisessa paikassa ja kohtuuhintaan. Viime vuonna hatutti aika hiukan maksaa 20e Pakkahuoneen keikasta.

Coloradon terassilla. Ensin on ikärajaton klo 16 ja sitten ikärajallinen myöhemmin..
Apulantahan soitti viime vuonnakin tossa coloradossa.. Niin ja sitten tuolla pakkiksella mut sehän tuli sillee vähä yllättäen toi pakkis.


Niin ja olen siis menossa tuonne Tammerfesteille, Ruisrockiin ja Äänekoskelle. ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Maikki

Oon menossa ehkä nurmirokkiin ja sit tammerfestien keikalle, kuopiorokkiin ja ehkä ankkarokkiin. :>

Aapsu

Lainaa

Coloradon terassilla. Ensin on ikärajaton klo 16 ja sitten ikärajallinen myöhemmin..
Apulantahan soitti viime vuonnakin tossa coloradossa.. Niin ja sitten tuolla pakkiksella mut sehän tuli sillee vähä yllättäen toi pakkis.


Niin ja olen siis menossa tuonne Tammerfesteille, Ruisrockiin ja Äänekoskelle. ;)

Joo, Apulantahan joutui viime vuonna tuuraamaan Pakkahuoneella jotain peruuttanutta bändiä... En sitten jaksanut viime vuonna katsoa sitä Coloradon keikkaa, kun mentiin sinne toiselle keikalle ja kaverit halus nähdä Kotiteollisuuden...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

puska

#9
Qstockiin ja Rotuaaripiknikkiin Ouluun heinäkuussa :). Ehkäpä vielä Provinssiin mutta saa nähdä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

pasi

provinssiin, vauhtiajoihin ja jalasjärven johonkin tapahtumaan 8)

Wirtabiuha

Provinssiin nyt sit varmaan kun on jo liputkin. Sitten Ilosaarta oon vähän suunnitellut. Ankkakin ois ihan jees kun on niin halvat liputkin :D ja noita pienenpiä myötätuulia ja muita vois koluta, kun kerrankin on tuota rahaakin.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Sari

Provinssirock, Vauhtiajofest ja Jalasjärven Aukustirock. Haluaisin mennä tuonne Ruisrockiin kun siellä on myös The Hives! Mutta raha ratkaisee ja sitä ei ole.

blind_eye

Lainaa
Niin ja olen siis menossa tuonne Tammerfesteille, Ruisrockiin ja Äänekoskelle. ;)
Voisinpa tuotakin vähän muuttaa. Vaihdan tuon ruissin Provinssiin.  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

Ainoa varma festari jolle eksyn on Provinssi!!
Muista ei ole vielä minkään näköistä havaintoa. toivottavasti mahdollisimman monelle pääsen.
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.