Apulannan tulevat keikat!

Aloittaja ansku, toukokuu 23, 2005, 09:23:49

« edellinen - seuraava »

emmi

Nyt jäi kyllä mulla tänä kesänä apulannan näkeminen liian vähälle :(
Provinssissa ja aitoossa vaan. Niin moneen paikkaan oisin tahtonut mennä mutta raha ei kasva puussa.
Saa nähdä pääsenkö enää edes mihinkään. Ankkaan olis mukava päästä ja heinolaan. Mutta katsotaan ja toivotaan parasta.
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Eilen tuolla Keitele Jazzeilla oli varmaankin kesän paras keikka. Soittivat Madon ja Irroitetaan käden ja osan Aurinkoon-biisiäkin :P ja tunnelma oli mikä mahtavin^^<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

HIPP´O

Enpä ole vielä ajatellut... ::)kun ne tulevat keikat ovat sitten ensi kesänä eikä oikein oo tullut tietoja niistä..yritän saaha äitee hommaa keikkaa tänne apikselle,mutta eka pitäs olla 200:an nimen adressi täynnä ja sitten sitä vietäis vasta eteenpäin. :(ainakin jollekkin hesan keikalle ajattelin kun menen serkun tykö ja varmaan ouluun tai jonnekki..emt..noo katotaan sitte. ;)
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

[salzaa]

seuraava keikka mahtaapi olla lokakuussa oulussa, sitten mulla on jo ikääkin sinne. :)

[tuuli]

jyväskylään vois ehkä mennä, jos toi mun rahapuu vaan alkais tuottaa hedelmää.
allekirjoittanut

lizard^^

tänne jyväskylän lutakkoon ois tarkoitus mennä tossa 2.11...onkos sinne paljon populaa tulossa?? viimeks apiksen keikal täälä päin oli kyl ihan sopivasti... :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan..

Joo,jyppiin kans oisin menos...:)...!!!!!

Jeli

No sen voin sanoa että oon menossa ainakin Espoonkulttuuritalolle. ;DD
Siel on kai istuma paikat :o Outoa. :D
Nojaa.. Kestää se kuiteskin yli tunnin jten uskon että on tulossa hyvä keikka, mahdollisimman monille keikoille yritän mennä mutta se on vaikeaa tälläiselle tyttörukalle. ;<
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.