Syyskiertue 2005

Aloittaja punainen, elokuu 02, 2005, 01:46:28

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Hämeenkadun appron soittolista oli jotakuinkin seuraavanlainen:

Syöpä
Viivakoodit
jumala
Kuollakseen elossa
Pahempi toistaan
Pöljä
Terä
Hallaa
Hiekka
Tyhjää ikkunassa
Mitä kuuluu
Armo
Vasten mun kasvojani
---
Hyvää huomenta Suomi
Anna mulle piiskaa
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

aika tylsältä näytti tuo Hämeenkadun appron soittolista.. tai siis et aika tavallinen terää lukuun ottamatta.  :P tulispa kuopioon jotain säväyttävää!
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Lainaaaika tylsältä näytti tuo Hämeenkadun appron soittolista.. tai siis et aika tavallinen terää lukuun ottamatta.  :P tulispa kuopioon jotain säväyttävää!
Jaa jaa....mun mielestä soittolista oli harvinaisen hyvä, varsinkin kun keikka oli opiskelijabileissä. GooMin lista oli nimittäin niin hanurista, ettei oo ennen nähty. Myönnettävä toki on, että tuoreita hittejä tuli paljon tuollakin, mutta olipa hauska kuulla Pöljä, Terä, Hallaa ja Tyhjää ikkunassa.

Myös kulttuurikeskuksen setin kokeneena voin tosin näin jälkeen päin todeta, että appro kalpenee. Taitaa olla vaan hyvä syksy ;)

Noidanmetsästäjä

Espoon kulttuurikeskuksen soittolista:

Syöpä
Viivakoodit
Kuollakseen elossa
Valon juuri
Pahempi toistaan
Pöljä
Terä
Hallaa
Aurinkoon
Amerika
jumala
Armo
Vasten mun kasvojani
Irroitetaan käsi
---
Tyhjää ikkunassa
Reunalla

Eli aika paljon yhtäläisyyksiä appron listaan, mutta hyviä lisäyksiä myös. Mitenkähän muilla syksyn keikoilla...?

"Irroitetaan käsi Heinäluomalta" ;D ;D ;D

blind_eye

Seinäjoen lista:
 Syöpä
Mitä kuuluu
Viivakoodit
Pöljä
Pissaa ja paskaa
Aurinkoon
Irroitetaan käsi
Hallaa
Armo
Pahempi toistaan
Kuollakseen elossa
Terä
Tyhjää ikkunassa
Valon juuri
Jumala

Ei kyllä ollut tuo järjestys, mutta nuo soittivat. :) Oli tosi hyvä keikka, tykkäsin tykimmin <:
Seuraavaks meen 2.11 Jyväskylään ja 18.11 Kuopioon. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Tyhjää Ikkunassa! Voi jummi! :o
Uaah! Nyt tulin kateelliseksi!  :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tounakka

Ihan sama kävi mielessä, kehtaavatki ruveta Ikkunaa vetään ilman, että mä oon paikalla. =D
Onse vaan niin hyvä piisu.
Ois kiva kuulla kyl joku Hallaa tai Reunallaki pitkästä aikaa. Neon just semmosia keikkabiisejä, toisinku joku jumala. :F

blind_eye

Joo, toi Tyhjää ikkunassa oli tosi kiva yllätys :) Ja Hallaa myös, niin ja Terä :-*
Toivottavasti tekin kuulette ne joskus ;)
Ja mie tykkään ko pojat soittavat Jumalaa. ;)

Jeli

Espoossa oli mukavaa,, Mutta edelleenkin paikka hämää.. Mun mielestä kai yks neljäsosa seiso siellä eli todella vähän. Ja siellä oli muutenkin tosi outoa porukkaa.. O.o Ei semmosia jotka näyttäis kuuntelevan Apista. :D Nojoo.. pidin silti. Vaikka keikan loppupuolella mun polvi menikin pois sijoiltaan. ^^ :P
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Vilkku

Umm, Hallaa on aika kiva veto.

Mitenkäs, onko täältä kukaan Tavastialle tulossa ? Tulkaa nykimään hihasta jos mua näkyy, olishan se kiva taas treffailla. Ajattelin itsekin olla huomattavasti paremmassa kunnossa kuin viimeksi, toisin sanoen en tällä kertaa aio kysyä keneltäkään kesken keikan, että "Onko mulla bileet vai miks te kaikki ootte mun sängyssä?" :P
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Lainaa
Jaa jaa....mun mielestä soittolista oli harvinaisen hyvä, varsinkin kun keikka oli opiskelijabileissä. GooMin lista oli nimittäin niin hanurista, ettei oo ennen nähty. Myönnettävä toki on, että tuoreita hittejä tuli paljon tuollakin, mutta olipa hauska kuulla Pöljä, Terä, Hallaa ja Tyhjää ikkunassa.

oho, enpä muuten huomannutkaan tyhjää ikkunassa ja hallaa. ne olis muute siistiä kuulla livenä!

meenki huomenna hakee liput kuopioon jos viälä sais.
allekirjoittanut

[tuuli]

hahaa, kiitos pojille, hienon keikan vetivät. ei ne sit suostunu millään lähtee pois sieltä lavalta, ja saatiin onneksi kuulla yksi joululaulukin.  :)

en muista biisilistan tarkkaa järjestystä, tähdellä merkityt on kaiketi oikealla paikalla, mutta tämmöstä kuultiin:

syöpä*
viivakoodit*
palasiitä
terä
hallaa
jumala
pöljä
armo
silti onnellinen
kuollakseen elossa
mitä kuuluu*

aurinkoon *
hiekka*
vasten mun kasvojani*
reunalla*
piiskaa*

+ kaikki wirtasen on paskaa asua kuopiossa, on kiva tulla kuopioon, non-non-non-noo don't phunk with my heart, ja se eipä vissiin meri krismäs. :D

ihana oli kuulla terä, sääli että olivat nyt jättäneet tyhjää ikkunassa pois. en ois voinu laittaa tohon hiekan tilalle. aini mut hiekkahan soitettiin sotkamosta asti tulleelle kaverille.
allekirjoittanut

blind_eye

Jep, minunki mielestä hieno keikka! :)
Biisilista oli taas ihan mahtava <: Vaikka ei ehkä paras mitä on ollut nyt syksyllä.. Mahtavaa ko soittivat Piiskaa.<3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.