Kiertueelle kesällä..

Aloittaja HIPP´O, marraskuu 11, 2005, 03:56:15

« edellinen - seuraava »

HIPP´O

Kuinkas moni käypi kesäisin apiksen keikoilla kiertelemässä?Missä päpin käytte yleensä?Oon ite lähössä kesällä (hieman aikaisin suunniteltua) kiertelemään erään ystäväni kanssa lannan keikkoja.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

blind_eye

Mie käyn niin paljo ko mihin rahat riittää. Tänä kesänä olin ainakin näissä:
Provinssirock
Ankkarock
Heinolassa Jyrää
Sunset Beach Party
Tammerfest
Keitele Jazz
Kukkaisviikot
NRJ in the park, Tampere

Sitten ei-festarit:
Kiila-kiertue:
Hämeenlinna
Tampere

Syksyn kiertue:
Seinäjoki
Jyväskylä
(ja ens perjantaina Kuopio)

:)
Ens vuonna taas ihan varmasti Apulantaa käyn katsomassa.  :-*
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Minä en ole käynyt eläissäni Laudan keikoilla kuin neljä kertaa. Yksi festarikeikka ja muut syssy- & kevätkiertueilla. Minulle riittää vähempikin  :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

#3
joo, samoin, täälläpäin ollaan vähän niin kuin puskan linjoilla. eli käyn suunnilleen yhdellä keikalla per kiertue. enempikin kelpaisi, mutta mulla ei vaan oo rahaa, lähinnä junalippuihin. tosin saan sitä aina jostaki repästyä yhteen keikkaan. mutta festarikäyntejä on ensi kesäksi suunnitteilla enempi, jos sitä vaikka viitsisi töihin mennä.  
allekirjoittanut

jouhu

Miulla on vähän sama meininki kuin aikasimmillakin, että on tullu käytyy vaan noin kerran vuodessa jollain keikalla. Haluishan sitä käydä enemmänkin, mutta se raha on yks juttu mikä ratkasee ja onhan siinä vähän muutakin.

blind_eye

Niin, miullakin oli tuo raha aika paljon esteenä, mutta onneksi tiukan paikan tullessä äite avitti  ;) Esim. junalippuja äite makso aika kivasti :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

#6
Multa meni viime kesänä normaalit rokkifestarit ihan ohi. Ensin ei ollut rahaa ja sitten ei aikaa kun pääsin töihin. Tuskassa tosin olin kyllä, sitä ei voinut sivuuttaa vaikka aika naatti työviikon jälkeen olikin.
Ens kesänä vois ottaa tähtäimeen käydä jossain muuallakin kun Tuskassa. Luultavasti Qstockissa ja ehkä Provinssissa tai RMJ:llä. Riippuu tietysti ihan bändeistä minne viitsii lähteä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

meitsi muuttaa ens kesänä pois maasta saksaan tai kanadaan. sit ei voi vuoteen nähä apista. mitenkähän onnistuu, saas nähä.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Mitäs tuuili kanadassa tai saksassa? Näemmekö enää koskaan..? heh..

iinuu

tota vois muuten harkita lähtevänsä. ei vaan meinaa rahaa riittää kun meiltä ei omaa autoakaan löydy. :/ viim vuonna olin jyräässä. onko ne siellä ens vuonnaki?  :P ;D toivottavasti.. ;D
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

LainaaMitäs tuuili kanadassa tai saksassa? Näemmekö enää koskaan..? heh..

muutan sinne. :) todennäköisemmin kanadaan.. mut eiköhän me vielä nähä!  ;)

nönni, nyt on sitte tämän syksyn keikka ohi.
allekirjoittanut

Tepi84

Mä oon nähny Apiksen kolme kertaa. Hyvinkääl ku oli Rantarock vuonna -98, sit Lappeenrannas ja tänä vuonna Hämeenlinnas. Varmaa ens vuonna sit seuraavan kerran. Harmittaa vaa ku ne ei tänne kuulemma enää koskaa tuu :( Hyvinkäälle meinaa. Aina ollu niin vähän porukkaa  :'(
Haza haza

Vilkku

Lainaamuutan sinne. :) todennäköisemmin kanadaan..

Tää on nyt vähän OT, mut luoja et oon kateellinen. Kanada <3 Pitäskö lähtee mukaan kun kansalaisuuskin olis jo omasta takaa :P /End of OT.
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Lainaa

Tää on nyt vähän OT, mut luoja et oon kateellinen. Kanada <3 Pitäskö lähtee mukaan kun kansalaisuuskin olis jo omasta takaa :P /End of OT.

hehheh heh... siitä vaan, meitin matkalaukkuun. ^^

ois tosiaan vielä kiva nähdä apis ennen ku vaihdan maata.  :P
allekirjoittanut

Niinis

Kerran tai pari vuodessa tulee käytyä. Harvoin lähden mihinkään kovin kauas millekään keikalle. Kesäsin festarit ovat sitten asia erikseen. Festareilla sekä syksy- ja kevätkiertuilla olen keikkoja käynyt katsomassa.

Ensi kesänä taitaa jäädä festarit väliin, koska vauvan olisi tarkoitus syntyä kesäkuussa.  :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.