Kiertueelle kesällä..

Aloittaja HIPP´O, marraskuu 11, 2005, 03:56:15

« edellinen - seuraava »

jouhu(koulussa)(Guest)

Onnea Niinikselle!
Heh, miulle tuli jotenkin haikee oli tuosta tuulin muuttamisesta, vaikka en myö sileen tunneta mitenkään.

Lerppa

Lainaameitsi muuttaa ens kesänä pois maasta saksaan tai kanadaan. sit ei voi vuoteen nähä apista. mitenkähän onnistuu, saas nähä.  ::)
Nooh! Tuuli! Tulet kyllä sitten kesäsin festareille kuitenkin! :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Niinis

LainaaOnnea Niinikselle!

Kiitos onnittelusta!  :D

blind_eye

Onnea minultakin Niinikselle! :)
Serkkuni sai vähän aikaa sitten vauvan, ne on niin ihania, ja niin pieniä. :-*
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

normaalisti käyn ehkä yhdellä keikalla vuodessa, viime kesänä olin kahdella (hienolassa ja täällä nurmijärvellä)
Raha ei periaatteessa olisi este, pitkänmatkan junamatkoistakin saan ~50% alennusta (perhe etuja ^^) Mutta vanhemmat ovat olleet vähän nihkeitä sen suhteen että lähtisin yksin kauemmas keikalle, kun ei kukaan kaveri oikein diggaile apulannasta.

blind_eye

Mää olin tänä vuonna katsomassa Apulantaa 13 kertaa, laskin että jtn yli 300e meni rahaa :o  :D

[tuuli]

Lainaa
Lainaameitsi muuttaa ens kesänä pois maasta saksaan tai kanadaan. sit ei voi vuoteen nähä apista. mitenkähän onnistuu, saas nähä.  ::)
Nooh! Tuuli! Tulet kyllä sitten kesäsin festareille kuitenkin! :P

Asia kun tuli ilmi, niin Vilkun ei tarvitse olla kateellinen, koska olen näemmä lähdössä Saksaan, en Kandaan. Itse hyvin iloinen siitä.  :D
Kyllä ainaki yhet festarit pitää kiertää. Täytyy mun kaikesta huolimatta vielä hyvästellä Apis, ennen kuin muutan pois.  :-X

LainaaOnnea Niinikselle!
Heh, miulle tuli jotenkin haikee oli tuosta tuulin muuttamisesta, vaikka en myö sileen tunneta mitenkään.
Kiva jos tuli vaikka turhaan sä sitä haikailet, kun en mä mihinkään katoa.  ;D

LainaaMää olin tänä vuonna katsomassa Apulantaa 13 kertaa, laskin että jtn yli 300e meni rahaa :o  :D
13 kertaa ja kolmella sadalla pärjäsit?!  :o Meinaan et junamatkat esim 500 kilometrin päähän on jo 50 euroo opiskelijalta.  :-?
allekirjoittanut

Tepi84

Mä en taidakka sinne Nosturiin tulla Abilautaa tulla pogoo.. vaan ku on heinäkuus loma ni meen Lappeenrantaan kattoo :)
Haza haza

[tuuli]

Nii... Oispa toistaalta kiva nährä Apista vielä kerran ennen kuin Saksanmaalle..  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Ei tuuli elä lähe :'( Mut onhan saksassakin tietokoneita, onhan? :)

Mä meen nosturiin jos vaan saan iltavuoron vaihdettua aamuun. Olis syytä kun liputkin on jo..

Provinssissa näemme myös. Ankkaankin vois mennä.

aino-a

Lainaa
Mä meen nosturiin jos vaan saan iltavuoron vaihdettua aamuun. Olis syytä kun liputkin on jo..

Olis syytä! :)
Vois mennä jo aiemminkin Nosturiin, kun BP olis siellä (ja flintsi! :) ) aikasempana päivänä. Harmi, ku sul on töitä/ku se on to, eikä vaiks la.  :-/
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

puska

Jolloll. Apulanta tulossa myös Raaheen keikalle :D. Ihan uskomatonta. Saa nähdä millaset teinibileet niistä tulee. Nosturiinki kyllä vois melkeen mennä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaEi tuuli elä lähe :'( Mut onhan saksassakin tietokoneita, onhan? :)
Eh... on mutta, en aijo viettää vaihtovuottani tietokoneella istumassa!  :) Nooo... mut se on vaan vuosi.  ;)

Onko Apis tulossa Tammerfesteille? Nojoo, katsoinpa heti kysymyksen jälkeen itse kotisivuilta, ja eipä ole tulossa... :P
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
Onko Apis tulossa Tammerfesteille? Nojoo, katsoinpa heti kysymyksen jälkeen itse kotisivuilta, ja eipä ole tulossa... :P
Itse asiassa on.
15.7 Apulanta esiintyy keskustorilla ja se on K-18.
^^Sinne.
Provinssiin oon kanssa menossa ja Seinäjoen vauhtiajoille.
Aitooseenki pitäisi, ja Kalajoelle.
Saas nähä. ;>

Tounakka

Haistakaa, vanhukset. : D oon kyl luultavasti tollon riparilla että sillee. Taitaa Apulannottamiset jäädä vähemmälle, mitäny Rovaneemirok ja Vauhtiajelut.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.