LIVE ´05

Aloittaja , elokuu 27, 2005, 11:29:20

« edellinen - seuraava »

Ketkäs on tulossa Live ´05 tapahtumaan?  ;) 27.8-05 eli tänään. :D Mä menen. :) ja apulantaa katsomaan mennään. :D <3 \,,/ Ja kuinka moni oli heinolassa jyrää-tapahtumassa?  :o

Lerppa

Olisin mennyt tuonne, jos olisi tapahtuman aikataulu ilmotettu edes suuntaa-antavasti. Ei huvita kökkiä yksin juopuneiden teinien seassa kahdesta kymmeneen..  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Reikaleipa

#2
No Apulanta sitten soitti ekana (?) ja minä tietysti missasin sen. Seisoin koko illan yksin odottaen Apulantaa ja perkele sitten vasta kun Within Temptation aloitti niin suostuin niellä sen karmean tosiasian, että myöhästyin Apulannan esityksestä. Mutta ei auta.

Mitäs biisejä herrat vetivät ja miten? Kertokaa.

emmi

Juu'u nii'in. Ketuttaa itteenikin pikkasen kun melkeenpä lannan takia tonne lähdettiin ja sitten missasin sen. :(
Päästiin kaverin kanssa sen kentän puoliväliin kun lanta lopetti. Vasten mun kasvojani biisin ne ainakin veti. sen lopun kerettiin kuulla/nähdä.
Prkl.
älä tunnusta jos sattuu

juGe

Tuli pyörähdettyä, mutta kuten arvata saattoi sade pilasi taas. Ajattelin lähinnä mennä fiilistelemään vikoja kesäpäiviä, mutta sade sotki taas kaikki suunnitelmat. Itse "keikkahan" oli vain kaksi biisiä, joten sinänsä kukaan ei varmastikaan missannut yhtään mitään. Lopuksi Toni ja Sami järjestivät vielä roudareille hieman tekemistä kun heittivät soittimensa ilmaan ja lähtivät menemään lavalta.

Suurin osa bändeistähän siellä taas veti kuitenkin playbackinä tai vähintään singbackinä, että sellaista.

Painkiller

Eikös ne vetäneet Vasten mun kasvojani ja Pahempi toistaan? Ite en ollut paikalla (onneksi) kun oli muuta tekemistä :)

Iinaa

Joo. Mäkin olin tuolla. Mä olen siis se kuka tän Live 05 keskustelun, teki muta piti tehdä uus tunnus kun unohtu toi entinen. :D tai no salasana. :P Joo, mun keikkaa ei sade pilannu ku oli niin hyät fiilikset. Mutta huonoa oli se ku apulanta soitti ekana. Koska ei ollut vielä päässy fiiliksiin.  ;D ja ku niiltä ei tullurt kun se kaks biisiä.  :-/ ne tyypit kävi ärsyttämään joka pilas siellä keikkaa ku ne vaan joi ja töni toisia. Mut ihan hyvä keikka oli. :D Kaikki esiintyjät oli hyviä varsinkin siitä loppuillasta. Ja tuli siinä nähtyä WT:kin ja The Rasmus. Ja kaikkee tämmöstä justiinsa. :D
Lupasit Mulle ikuisen, Loppuun asti kestävän rakkauden.

[tuuli]

tylsiä tommoset kahen biisin keikat, sanomma.. :P
allekirjoittanut

Painkiller

Kahden biisin näyttäytymiset, tarkotat varmaan ;) Ei tommosia voi keikaksi edes sanoa.

Jeli

Mä aloin melkein itkeä kun tajusin ettei ne enää tule lavalle, raivona kyllä oltiin kavereiden kanssa, silti sinnikkäästi seisoin Apulanta-sydänkylttini kanssa koko illan Live-05:sessa, näkikö kukaan ,mun kylttiä? :D kun Voicelta tuli konsertti itseni sieltä bongasin, ja kylttini. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Mä näin sun kylttis!! ;D hieno oli. (: sielläkin ku oltii ja näin, sen ni sanoin vaan kamulle, että: vähä tolla on hieno tollanen apis kyltti. (: ja telkasta bongasin itteni myös. (:

punainen

Oli kyllä aika naurettava koko Live'05 tai oikeammin Playback'05  :P

Mutta oli hauskaa silti kavereiden kaa!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Jeli

Oo..
Ai näit mun kyltin. ^^
Väkersin sitä tosiaankin koko edellisen illan. :DD

Joo ja tosiaan kunnon Playback'05 ^__^
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

iinuu

mä olin tuolla, mutta potutti kun ei tullut kun kaksibiisiä. ja eihän se mikään keikka ollutkaan, ei. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Ilonen(Guest)

Määkin olin tuolla, ja muakin otti päähän kun tuli vaan vaivaset 2 kappaletta!   >:(



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.