"Vanhat biisit" -keikka! :D

Aloittaja hande^, elokuu 03, 2004, 02:29:10

« edellinen - seuraava »

Helva

Mutta niitä akustisia biisejä! Niitä haluaisin niin mielelläni mennä joskus kuuntelemaan!  :)

Lerppa

Se akustinen-keikka vois varmaan onnistuakin ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

Kai se vähän kyllästyttää joitaki vanhoja hittejä soitella kolmattasataa kertaa. MUTTA HEMMETIN HYVÄ IDEA.
Time goes on, I wont.

punainen

Mä uskallan kyllä vähän ootta jos vaikka keväällä jotain tämän tyylistä tuliskin, ainakin Arskan mielestä tollasissa keikoissa olis kyllä ideaa ja ehdotukset on laitettu korvan taakse, niin Arska mulle mailas kun tollasta vähän toivoilin ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Tuollanen akustinen keikka oli kyllä varmasti tosi hieno nähä! Hiano keksintö!
Pitäisköhän miunkin käydä hiillostaa ja laittaa jotain mailii?

KatjaRock

Toivottavasti se olis jossaki muualla ko Helsingissä vaikka siellähän se tietty on. ps. katkera.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

tuli sellane suomen kiertue. ;D tai sitte joku vähän isompi keikka niin pääsis mukaan 1. alaikäiset  ::) 2. muutki ku helsinki-vantaalaiset.
allekirjoittanut

punainen

Ei teidän muualla kuin pk-seudulla asuvien kannata olla kauheen katkeria meille, sillä mahdollisuus alaikäisen päästä jonkun bändin keikalle on hyvin rajalliset sillä täällä on tasan yksi paikka (nosturi) koko helsinki-espoo-vantaa akselilla missä järjestetään aktiivisesti ikärajattomia keikkoja.Se on aika vähän suhteutettuna väkilukuun.Mun on melki aina pitäny matkustaa Mummilaan Pohjanamaalle päästäkseni keikalle :P

Joo tottakai toivotaan sitten että jos jotain namii tulee niin että olis sitten vähän laajamittaisempi juttu ettei vaan joku yks hämynen keikka Helsingis tai Tampereella ja että paikalle pääsisi meitä faneja (ettei oo joku suljettu juttu johon pääsee vain harvat ja valitut apulannasta piittaamattomat ihmiset :P)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Kyllä mie silti olen kateellinen, en katkera :)
Time goes on, I wont.

[tuuli]

aijaa... no en mä sitte nii kateelline ole... on nimittäin täälläki tasan yks paikka minne päästetään alaikäsiä-> puikkari.  ;) jos nyt ei sitte musiikkikeskusta hyväksytä, mutta sinne tuskin apis alentuis....
allekirjoittanut

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

medelin

Hande^ aivan loistava idea :D
Kävisipäs toteen !
Minä tahdon paikkaan auringossa

Miira

Lähdettiin poikaystävän kanssa kutemajärven seksifestivaaleille katsomaan pmmp:tä ja apulantaa 1.7.2006. (lähinnä bändien takia, mutta muutenkin pervotti...  ;D) Siellä apulanta veti vanhempia biisejä ihan kympillä, tunsin itseni onnekkaaksi. Älyttömän hyvä meno, vaikka stripparit jäi jotakuinkin väliin, kun istuttiin apista oottamassa kaljateltassa.

Toisaalta ikäraja festareille oli 18, että ei paikka suosinut nuorempia faneja.

nikisu

se "vain vanhoja biisejä" ei oo ihan nii hyvä mut sellane et muutama uuski mukaan... :-/

Blame

Joo! Ja siellä pitää soittaa "mitä vaan" biisi 8-)
Mä teen ihan mitä vaan! Mä meen ihan mihin vaan! Lopulta se vie mut sairaalaan...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.