Tavastia 20.4.?

Aloittaja omg, maaliskuu 11, 2007, 09:31:09

« edellinen - seuraava »

omg

apua apua! eka apulannan keikka tulossa, enkä tiedä mitä odottaa.. :-/ en ole ollu IKINÄ apulannan keikalla, vaikka se on ollutkin suosikkibändi AINA ja nyt vähän jännittää.. jännitänkö turhaan?

Tepi84

Turhaan? En usko. Atlanta on sen verran kova punppu että ei sen takii voi turhaan jännittää.
Ja jotenkin tulee mieleen että jos et jännittäis. Niin et sä sillon niinkuin odottais tota keikkaa ja haluis sinne. Jännittäminenhän kuuluu asiaan :) Joten jännitä vaan ja kyllä se jännitys muuttuu sitten keekalla pogoiluksi. Se on varmaa.. kunpa itekkin saisi jommalle kummalle tavastian keekalle lipun vielä. Olisin hienoa päästä ennen kesää vielä kerran :)
Enkä ole kertaakan ollut vielä tavastialla keikalla. Joten se olisi uusi paikka siinä samalla.
Haza haza

Painkiller

Mä oon menossa 21.päivä, edellisenä iltana Hanoita katsomaan. Aivan mahtavaa :)

Wirtabiuha

Tavastia on ihan paras! Mä oon niiiin katkera :D ku mun kaveri lupas varata meille liput tonne joskus muutama kuukaus takaperin.. kyselin tuossa että onhan ne nyt sitten sillä, ni ei! Se oli unohtanu ja loppuunmyytyhän se siinä vaiheessa jo oli. Saatana. Pitäkää vittu kivaa munki puolesta sitten.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tepi84

Helkutti kun tuol huuto.netis on kovat hinnat lipuista. Ei o varaa maksaa niin paljoo :(
Haza haza

blind_eye

En oo minäkää tulossa, kun en tajunnu sitä lippua hankkia. Prkl.
Tavastiallahan on 21.4 myös keikka :) (tosin sekin vissii loppuunmyyty)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Painkiller... ehkä mäkin pääsen frendin kanssa tuolle samalle keikalle kuin sinä :)
Se selviää maanantaina. Jos nyt kukaan ei vaan lähtis huutaa tota yhtä lippuu. Niin sit vois maanantai iltana käydä huutaa sen viime tinkaan :) Täytyy toivoo parasta.
Haza haza

Tepi84

En pääsekkään tulemaan :( Ei voi mitään...
Haza haza

omg

 ;D kohta kohta kohta!! enää muutama päivä... harmi kun kaveri ei pääsekään mukaan, nyt on ylimääräinen lippu.. mutta lähtijöitä on jonoksi asti! kaikki puolitutut ihmiset yrittää käyttää tilaisuuden hyväkseen ja päästä mukaan..

blind_eye

20.4 on myös MAXStage-bileet, ketään sinne tulossa?
Mää oon menossa :p
Ja tuohan siis tulee MTV3 Maxilta. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.