Keikka-arvostelut

Aloittaja juGe, marraskuu 09, 2002, 12:26:37

« edellinen - seuraava »

juGe

Oletko ollut Apulannan keikalla ja haluiaiset kertoa fiiliksiäsi muillekin. Lähetä keikka-arvostelusi sähköpostilla osoitteeseen
info@apulanta.net. Laitan ne sitten tuonne sivuille. Kuviakin saa laittaa, jos on saanut otettua. Ei ole väliä onko keikka kuinka vanha tahansa, kaikki arvostelut ja kuvat kelpaavat!

-suvi-

Jiiiihaaaa!!

Apulanta oli 8.11 nivalan tuiskulasa.
Keikkafiilis oli mahtava..kuuma tuli ko ihmiset jyräs takaa.
Kyllä mä niille karjasin tonin opin mukaan että PERKELE!
kyllä alko ihmiset perääntyyn!!
Fiilis oli mahtava ja kuvia tuli 25!
Mulla oli hirveä "masennus" [todellakin] ko huomasin seuraavana aamuna että keikka on jo ohi.
Apulanta sälää tuli ostettua ja kaikki meni hyvin.
Vituttaa vain se ko ihmiset tuli sinne ryypiskeleen ja mä ite tulin ihan vain sen takia että apulanta on mulle niin helvetin pyhä!
Mä en ois voinu tuhlata apulannan keikkaa siihen että oisin juonu kaljaa.. ei pian muista mitään.
Toniki oli [ja on vieläkin] niin saatanan seksikäs ko se soitti sitä kitaraa kyykysä..
Mä melkein koskin sitä jalkaan..ja katoin suoraan silmiin..
Aivan helvetin mahtava keikka ja apulanta on aina paras!!! siitä ei edes auta keskustella!

taika

ei oo mutaku et vittu ku tulis jo taas keikkoja.. kesä ja festarit. jeah.  ;D
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

varis

Huhtikuussa?! :o
Eeeeeii...  
Tahtoo keikalle!
Varo räkää

Lerppa

Jotain tollasta katoin että Levarin sivuilla luki, tai ehkä se oli helmikuu, toivottavasti! ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

jee onko jo tai oikeestaan vasta huhtikuussa keikka!! jeje! :)
mutta eikös yleensä oo ollu sillleen että talvikiertueen jälkeen seuraavat keikat on ollu vasta kesällä eli nyt me päästään aikasemmin keikoille!! :)
älä tunnusta jos sattuu

varis

Tietääkös kukaan missä tämä tuleva huhtikuun keikka on? ???
Varo räkää

KristalliEnkeli

hmmm...minäkin voisin haluta tietää =), joten tietääkö joku hieman tarkempaa tietoa?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

taika

ei oo tietoa.. levarin sivuilla luki vain että 'seuraavan kerran bändi keikkailee huhtikuussa'.. Enään sellaset 4 kuukautta  :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

emmi

toivottavasti se keikka on jossain sellasessa paikassa että mäki pääsen sinne...
älä tunnusta jos sattuu

salza01

no,mä en ees jaksa toivoa et pääsisin sit huhtikuussa keikalle ku tuskimpa ne tänne oulun seudulle tullee. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Mä toivon vaan että se on joko ikärajaton tai k-15 keikka kun muuten ei ole taas mitään amhiksia päästä---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

ihan varmana on taas joku k18 keikka....argghh....  :-/
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku


No mutta siis, jos levarin sivuilla lukee, että seuraavan kerran bändi keikkailee huhtikuussa, niin eihän se kerro vielä montako keikkaa on. Ehkäpä sieltä sitten löytyy jokaiselle sopiva keikka :)
[ -You should see my scars- ]

Tiina

En oo ite vielä kertaaka ollu keikalla :) Pitäs ens kuus Evijärvelle lähteä ja kesällä festareille kattoon :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.