Hiekka - biisi

Aloittaja juGe, lokakuu 25, 2002, 10:26:20

« edellinen - seuraava »

juGe

Kyllä, nyt tämän kuultua sanon kyllä että huhhuh.. h10 oli notkahdus, mutta jos uusi levy on tällaista alusta loppuun, niin taitaa alamäki jatkua ainakin minun mittapuulla. Kuulostaa yhtä tylsältä kun don huonot :( ja don huonot on minun mielestä yksi suomen turhimpia orkestereita.. (henkilökohtainen asennevamma orkesteria kohtaan) Kuulee, että studiota on osattu käyttää jne.. Tämä on kai levyn lepposimpia biisejä?? (olenhan oikeassa olenhan).. Ainakin melkein täysi vastakohta Saastalle.

Ehkä vähän negatiivistä vuodatusta, mutta aika pettymys näin aluksi ainakin mulle henk. koht. Voihan tää myöhemmin aueta, mutta en tiedä jaksanko tätä veivata soittimessa edes niin kauaa :(

kadut meets timantit

Vilkku


Mun ei vissiin vielä pitäis asiaa kommentoida kun oon kuullu biisistä kerran noin puolet, mutta kommentoinpa kuitenkin.

Eli, vähän pettynyt olo mullakin. Odotin kai jotakin rankempaa... Ja siinä oli yksi lause, josta olin täysin eri mieltä, mutta koska nyt en ole ollenkaan varma miten se meni, niin tästäkin vaikenen :) Pisti vain korvaan häiritsevästi.

Itse olen ihmisiä, joille jotkut biisit ja kokonaiset levytkin aukeaa vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen. Toivon, että tämän kohdalla käy niin.

Jea. Lisää kommenttia kunhan vähän enemmän saa kuuntelukertoja taakse.
[ -You should see my scars- ]

wicked ei saa kirj.PRKL.

joo. ekan kuuntelukerran jälkeen olin musertunut. kuulosti erittäin huonolta, Tyrävyön se uusi piisi tuli mieleen ja sehän ei ole positiivista kohdallani.
otin sen kuitenkin nauhalle ja kuuntelin yöllä kerta toisensa jälkeen.
onhan se selkeästi erilainen runsaan koneistuksen takia ja muutenkin. ei missään nimessä Lantaa parhaimmillaan, mutta ihan 'jees' loppujen lopuksi.
siellä on itsetuntolyriikkaakin munlaisille teineille, taitaa olla Wirtaselle ihan sydänasia auttaa kaltaisiani jaksamaan. :)
keikoilla toi voi toimia sen "kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän - jos edes sitäkään"-kohdalla, koska siellä aina tuntee suurta tuskaa. heh.
toivottavasti koko levy ei ole tommosta, mulla on edelleen suuret odotukset sitä Lihaviihdettä kohtaan.

tuleeko Hiekasta nyt sitten video?

ai niin ja Don Huonot on hemmetin tylsä.

Silti_Onnellinen

äh. Älkää masentako... Ei se nyt niin huono voi olla!!!!  :-/
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

santeri

heihei, mun mielestä h10 ei ollu minkäänlainen pettymys\notkahdus. se rokkaa niin perkeleesti se levy!

wicked.

samaa mieltä Heinola 10:stä, erittäin loistava platta. välillä olen silti sitä mieltä, että se on uskomattoman huono. en ehkä pitäisi niin paljoa, jollei siltä löytyisi ehkäpä parasta kappaletta jota olen ikinä kuullut. ihmeellinen tunneside siihen.
mutta siis kokonaisuutenahan se levy on varsin hyvä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mistä kuulitte tuon Hiekan?Älkää pelotelko noin paljon!Mul taitaa olla liian suuret odotukset...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

santeri

hiekan kuulee radio suomipopilta popedan ja yön lomassa. kyllä se vähän rääkkäsi eilen kun joutu sitä kuunteleen, onneks ei kestänyt ku muutaman biisin ajan ennenku hiekka tuli. hirveetä shittii toi suomipop. eka kerta ku kuulin hiekan. istuin vaan hiljaa ja jännitin ku kaikki (suurin osa) oli dissannu sitä. mut ei se niin surkee ollutkaan, se kitaramelodia on hyvän kuulonen.

wicked.

radion kuunteleminen on yleensäkin suurta tuskaa. ihan sattumalta kävin Mafian nettisivuilla perjantaina ja näinollen sain tietää että Oopperassa ne sen soittaa, muuten olisin kyllä missanut.


Welhotar

Mä kuuntelin koko eilisen päivän mafiaa eikä sitä tullu..:( Wicked,oletko menossa Tampereelle?Tarviitko keikkaseuraa? :) en tod.näk.saa ketään frendiä mukaan joten tarviisin jotain pogoiluseuraa... 8) ilmotelkaa...

Vilkku


Mä kuulin biisin ekaa kertaa sillon ku Mafia sen ekaa kertaa soitti. Tänään sitte päätin, että kuunnellaan sitte suomipoppia. Avasin radion, ja sieltähän kiltti setä ilmoitti, että soitetaan Hiekka. Nauhotus päälle ja se oli siinä, kas näin helppoa se on :) Pari kertaa jo kuuntelin. Katotaan jos ens yönä tehokulutan biisiä, ni huomenna sitte kommentoin. Oon nyt huomannu, että mun on ihan hyvä pitää turpani kiinni ennen ku oikeesti osaan aiheesta jotain sanoa :P
[ -You should see my scars- ]

Snake

No nyt kun sitä hiekkaa on kuunnellu ni se on all right!!! Hyvät sanotukset ainaki ja keikoil menee varmaa lujemmin!!!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

KatjaRock

Minä en sitä ole kokonaisuudessaan kuullu. Turhaan siis tänne mitään kirjuuttelen  8)

Don Huonot oli ennen sitäpaitsi hyvä.

Miksi Tuukka näyttää enkkulevyn sisäkannen kuvassa sliipatulta bäkkäriltä?  :P
Time goes on, I wont.

Vilkku


Suomipop on ystäväni :) Olin tänään serkkupoikaa hoitamassa ja kun se nukkui, kuuntelin radiota. Avasin suomipopin, jolloin nainen sanoi, että soitetaanpa Valas. Kasetti oli onneksi mukana ja soittimessa, että sain senkin talteen. Olipa taas niin erilainen ku olin kuvitellu... Mä olin mielessäni ajatellut, että Valas on joku matotyyppinen renkutus, mutta sepäs olikin ihan hidas ja rauhallinen. Minä kyllä pidin siitä, mutta alkaako sedät vanhentua kun tuntuu räminä vähenevän ?

No joo. Hiekkaa veivasin kanssa viime yönä. Tulin siihen tulokseen, että kertsi on jotenkin tosi syvältä. Se Wickedinkin mainitsema lause "kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän - jos edes sitäkään" on kyllä loistava. Jollain tavalla oon alkanut pitää siitä. Mutta en tiiä, kertosäe tökkii mulle jotenkin vielä tosi pahasti.
[ -You should see my scars- ]

wicked.

"Oon nyt huomannu, että mun on ihan hyvä pitää turpani kiinni ennen ku oikeesti osaan aiheesta jotain sanoa".

no miksen MINÄ VOISI SISÄISTÄÄ TUOTA MYÖS?
heti ensikuuleman jälkeen olin jo varmaan neljällä keskustelupalstalla + vieraskirjassani + kavereiden vieraskirjassa huutamassa kuinka huono laulu tuo on.
eikä se edes ole. pöh.

"Miksi Tuukka näyttää enkkulevyn sisäkannen kuvassa sliipatulta bäkkäriltä?"
no samaa mietin minä. yäh. eipä silti, olkoon mitä on. se on muuten joskus ollut ihan uskomattoman hyvännäköinen. [anteeksi. ette ehkä pidä tämmöisestä tavasta jutella. pitää kuitenkin muistaa että olen 17-vuotias teinityttö.]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.