Heinola 10 englanniksi

Aloittaja pretty_girl, elokuu 07, 2002, 03:59:48

« edellinen - seuraava »

pretty_girl

niin.. teille,jotka mietitte, onko apulanta oikeasti tehnyt heinola 10 -levyn myös englannin kielellä, voin rehellisesti vakuuttaa, että KYLLÄ! mä oon ihan ite omin korvin kuullut kyseistä äänitettä ja täytyy kyllä myöntää että, vaikka hienoltahan se kuulostikin, apulanta on parhaimmillaan suomenkielisenä..joo  :)

vik

omistan kyseisen platan poltettuna.
suomeksi mycket bättre, ja parempia English-piisejäkin löytyy.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


pretty_girl

ai on vai...? vähän olis kyllä hieno omistaa se.. vaikkei olekkaan yhtä hyvä kuin suomenkielinen.. :( polttaisitko mulle..?  :) mistä muuten sait sen?

vik

ostin joltain tyypiltä.
20 euroa siitä maksoin.

joskus kesällä 2000 näin telkkarista muuten viidion piisiin Drown. se oli hieno hetki.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Mulla on se kans poltettuna... Tosin mielestäni Plastik toimii englanniksi paremmin.
[ -You should see my scars- ]

vik

damn. Plastikia mulla ei olekaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Ei mullakaan kokonaan Plastikia ole... Ainakin melkein kaikki olen kuullut, muutama biisi löytyy itseltä. Ja sitte on jotain noita muita satunnaisia, piiskaa ja 0010 ainakin.
[ -You should see my scars- ]

Mr A


  Niin...tämä levy tulee tietääksni importti julkaisuksi muutaman kuukauden sisällä , eli sen jälkeen sitä ei ole vaikeaa saada.
  Nykyistä on poltettuna liikkeellä niin perkeleesti , että kuka tahansa voi saada sen.

Hiltsu

Tietoinen olen tuonkin levyn olemassa olosta ollut. En vain oikein ole kuullut. Joitakin kappaleita kyllä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

enpä ole kuullu tuosta jutusta.siis millon se ilmestyy?lisä tietoa ko.levystä kaipailisin...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

se muuten julkaistaan syyskuun alussa. ostan toki, ei noita poltettuja jaksa. ja siinä on pari videotakin.
Stukasit kans. son jee!
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Radiossakin tuosta jo puhutaan. Apulantaa englanniksi. Tekisi mieli kirjoittaa, että vanha juttu mutta eiköhän se tullut jo kaikille selväksi.
Time goes on, I wont.

Vilkku


Joo, tänään oli lehdessäkin juttua [ei mitään erikoista, kerrottiin vaan että on enkkulevy tulossa]. Tehiksestä myös, mutta sehän taisi kyllä olla jo aika paljon selvempi juttu kaikille.
[ -You should see my scars- ]

allu86


      Apulanta On tehnyt viisi englannin kielistä julkaisua ennen tätä H10.

              Ten-promo         ?
              Spank me-promo n.700kpl tehty
              Apulanta           n.400kpl tehty
              Heinola10-promo 100kpl tehty

allu86


       öh siis neljä...anteeksi erheeni.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.