Festarikeikkojen biisilistoja

Aloittaja hardsa, kesäkuu 28, 2005, 04:41:10

« edellinen - seuraava »

hardsa

Oisko kellään muistissa tässä vaiheessa nyt jo tämän kesän festareilta biisilistoja? Ite oon menossa Rotuaaripiknikille ja Qstockkiin Ouluun... :P

punainen

Eihän tässä ole vasta kuin muutama keikka ollu...Provinsissa tuli kyllä niin helmi lista että luulin siellä että unta nään kun ei edes Piiskaa tullu!Jussina oli näköjään 100% hittilista taas käytössä...

saa nähä kummalla lähtevät jatkossa.Toivon parasta pelkään pahinta.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Kalajoen Juhannuksessa oli aivan vitun mahtava keikka, hiteistä huolimatta. Niitähän siinä 1½ tuntia kestäneessä setissä tuli ns. vitusti ja pelkästään.
Time goes on, I wont.

blind_eye (ejk)

Kopioin tuolta toiselta sivulta:

syöpä
poistuisitko mun elämästäni
armo
pahempi toistaan
valon juuri
reunalla
saasta
faarao
amerika
0010
004
jos tahdot niin
vasten mun kasvojani

Ja noiden lisäksi myöa
viivakoodit
hiekka
mitä kuuluu

unohdin ne tuolta toiselta sivulta..
Eli nämä soitettiin Provinssissa :)
Toivottavasti on Tammerfesteillä yhtä hyvä lista :)<3

Painkiller

Yhyy ei..minen halua lukea tot listaa..life is so unfair..amerika ja jos tahdot niin..miksei raumalla..sniif..pillitys. No joo. Oon mä jo oikeesti selvinnyt tästä kauheesta pettymyksestä.. ;)

blind_eye

#5
Ruisrock 10.7

Mitä kuuluu
Poistuisitko mun elämästäni
Viivakoodit
Saasta
Jenna
Pahempi toistaan
Usko
Amerika
Armo
0010
Hiekka

Encoret:
Vasten mun kasvojani
Piiskaa

Ihan hyvä biisilista ;)
Aitoossa 9.7 oli varmaankin tuo sama lista :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KatjaRock

Ja Rovaniemirockissa 8.7. oli sama.

Mitenhän keskiviikkona Rotuaarilla ja sitte Qstockissa. Katellaa.
Time goes on, I wont.

emmi[eivoikirjatua]

LainaaRuisrock 10.7

Mitä kuuluu
Poistuisitko mun elämästäni
Viivakoodit
Saasta
Jenna
Pahempi toistaan
Usko
Amerika
Armo
0010
Hiekka

Encoret:
Vasten mun kasvojani
Piiskaa

Ihan hyvä biisilista ;)
Aitoossa 9.7 oli varmaankin tuo sama lista :)

aitoossa oli erilainen, soittivat enemmän biisejä  :P
vituttaa vaan kun en muista.. Nno, voin lisää ainakin syöpä,reunalla biisit tohon + toisessa encoressa kalamiehen toveri ja joku toinen. aitoossa oli ihan paras keikka oikeesti<3

blind_eye

Lainaa

aitoossa oli erilainen, soittivat enemmän biisejä  :P
vituttaa vaan kun en muista.. Nno, voin lisää ainakin syöpä,reunalla biisit tohon + toisessa encoressa kalamiehen toveri ja joku toinen. aitoossa oli ihan paras keikka oikeesti<3
Aijaa :) Hienoa :) En ollu ihan varma tosta asiasta.. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

#9
onks ankan biisilista jo mainittu jossakin?

en sitä kyllä muista, mutta kiilalta oli armo, pahempi toistaan, syöpä ( aloitusbiisi? ), ja sit poistuisitko mun elämästäni, amerika, aurinkoon ( '' ja tämä menee sitten ihan päin vittua mutta ei haittaa '' ), mitä kuuluu, vasten mun kasvojani ( kai encorena ), hiekka, viivakoodit, 0010, saasta, piiskaa ( encore )

saatto viel joku olla. aika samanlaista kuin noissa edellisissä. 0010 oli ihana.

*järjestyksestä ei tietoa
allekirjoittanut

Tounakka

Onse mukavaa, kun lauletaan vanhojakin kappaleita.
Ja hienoa, että biisilista vaihtelee edes vähän, alkais varmaan keikkailuunki kyllästyä aikanaan, jos ei.
Mutta sinällään tylsää, ettäIte en tykkää kaikista vanhemmista kappaleista, mutta tottakai, kun minä pääsen keikalle, niin niitä sattuu juuri tuleen. Sitten luen täältä kuinka suosikkikappaleeni onkin soitettu edellisenä päivänä muualla. Ärsyttävää, mutta hyväksyttävä.

Sipehän tais Soundin haastattelussa sanoa, että Syöpä on aina alotusbiisi.

b_e

LainaaSipehän tais Soundin haastattelussa sanoa, että Syöpä on aina alotusbiisi.
paitsi ruississa sitä ei taidettu soittaa.

neliojuuri

Joo. Ei soitettu Ruississa Syöpää. Se on mun mielestä yks parhaista biiseistä Kiilalta ja odotin, että se soitettas. Mut eipä toi nyt niin suuremmin haittaa.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Vilkku


Heinolassa Jyrää ei ole varsinainen festari, mutta biisilista oli jotakuinkin seuraava :

Syöpä, Mitä kuuluu, Poistuisitko mun elämästäni, Viivakoodit, Jumala, Saasta, Pahempi toistaan, Mato, Amerika, Teit meistä kauniin, Aurinkoon, Armo, 0010, Irroitetaan käsi, Hiekka. Encoressa Vasten mun kasvojani, Elli, sekä Piiskaa, jonka ajaksi Toni siirtyi pelkkään lauluun ja pisti kitaran Terolle. Hyvin se veti.

Vettä sato ja kolaroin meidän autoa, mut oli ihan jees reissu kyllä.
[ -You should see my scars- ]

blind_eye

Joo tua Heinolas oli kyl mahtava biisilista<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.