Miten Apiksen keikalla voi istua?

Aloittaja Jeli, syyskuu 08, 2005, 06:14:56

« edellinen - seuraava »

Jeli

Niin, kun olen saanut sellaisen kuvan että esim. tämä espoon kulttuuritalon keikka on sellainen jossa on omat paikat, ja penkit. O.o
Minulla on sinne jo liput, ja mietin miten siellä voisi istua. O.o
En tiedä pystynkö istumaan Apisken keikalla.
Luultavasti en. :)
Mielipiteitä?
Voiko Apiksen keikalla istua? O.o
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Lerppa

Apulanta & Heinola Sinfonietta -konsertissa pystyi istumaan varsin hyvin. ;D Tosin se nyt olikin ihan eri asia.... Itse en kyllä varmasti voisi saada normaalista rock-keikasta paljoakaan irti istumalla..  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Jeli

Hmm.. En mä yksinkertaisesti suostu istuun siel. ;>>
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Tounakka

#3
TRE-Talon Antti Tuiskun keikalla ei istuttu, vaik ois pitäny, joten tehkää teki protesti ja rymytkää. Ite en pääse.

[tuuli]

kyllähän siinä penkin edessä mahtuu seisomaan ja riehumaan, jos vain järjestäjät sen sallivat?
allekirjoittanut

jouhu

En kyllä pysty ajattelemaan itteeni istumassa jonkun rock keikan ajan. Se olisi kidutusta, kun/jos ei pääse vähän heilumaan.

Jeli

Niin, kyllä mä aion seistä siellä piste. :DD
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

[tuuli]

joo. ja siellä lavan reunassa on sitä paitsi aina vähän tilaa. sinne voi mennä.
allekirjoittanut

punainen

Itse henkilökohatisesti lippua ostaessani varaoitin henkilökuntaa että tiedättekö nyt yhtään mitä teette? Kyseessä on rokkikeikka ja rokkikeikalla ei istuta.Ehdotin että ottaisivat tuolit pois jos suinkin mahdollista, mutta ei kuulemma käy.Ja siellä on kuulemma vartijoita jotka katsoo että me istumme ja poistavat ne jotka eivät istu.

Mutta minä en aio istua tuolla ja jos koko yleisö on samaa mieltä niin ei ne voi meitä tuoliin naruttaakaan....

Sanon vaan että kyllä täällä Espoossa osataan taas!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Tounakka

Njaa, jos ne nyt meinaa estää teitä seisomasta ja heittää pihalle, niin kai ne sen tekevät. Ei varmaan Apulanta toisten kyllä tonne tuu, kun yleisö heitetään ensimmäisen viiden minuutin aikana pois. ;P

Jeli

Outoa jos ne ei ihan oikeasti antais yleisön seistä. O.o
EN tajua.
Seison silti.
^^
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

[tuuli]

aika vammasta että kaikki keikat on k18 paitsi muutamat, joissa pitää sit ISTUA.... >:(
allekirjoittanut

Jeli

~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

[tuuli]

eikös siellä lahdessaki pidä istua...
allekirjoittanut

Niinis

Ei Lahden finlandia klubin keikoilla tarvi istua!
Ei todellakaan! Siellä on ihan normaalisti lavan
edessä tilaa. Taaempana on rajattu anniskelu-
alue, jossa voi nojailla pöytiin ja ryystää sidukkaa!
Silti näkee varsin hyvin lavalle!

 :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.