Miten Apiksen keikalla voi istua?

Aloittaja Jeli, syyskuu 08, 2005, 06:14:56

« edellinen - seuraava »

iinuu

lyhyt ja suora vastaus: EI TODELLAKAAN! ^^ ;>>
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

aijaa. no ihmeellisen kalliit liput sinne vaan on, että siks luulin.  :)
allekirjoittanut

GodMustHateMe

Miekin kyllä vähän ihmettelen miten Apulannan keikalla voisi istua. No, ehkäpä siellä ei tarvitsekaan istua. :D

[tuuli]

joo ei rock keikalla voi istua. joko ei malta istua, tai sitte ei saa sitä kunnon fiilistä, jos istuu.
allekirjoittanut

GeGe

#19
En tiedä Apulannan keikkojen istumis-historiasta, mutta Eläkeläisten keikalla Lutakossa tänä vuonna piti istua bändin pyynnöstä. Siis lähes kaikki yleisössä istui  ;D

Tounakka

Nyt Akuntehtaan keikan jälkeen voin sanoa, että Apulantaa istualteen on vaikea katsoa.

Painkiller

Mä oon jo niin vanha ja raihnainen että voisin jopa kuvitellakin istuvani jollakin keikalla :) Ennen oon aina ollut että "no way" :)

Mutta tietty esim. jotkut festarit on asia erikseen. Sillon ei tod jaksa aina ja kokoajan seistä. Sit on kiva kuunnella bändejä jossain nurtsilla ja ottaa vähän juomaa ja sillee ;)

Mut onhan noi "oikeet" sisätiloissa olevat keikat semmosia ettei siellä kukaan kai mieluusti istu!

[tuuli]

Istuessa bändin keikalla tulee tarkkailleeksi liikaa musiikillisia puolia. Ainakin meikäläinen. Se ei välttämättä mun kohdalla ole kauhean suotavaa, esim Apiksen keikalla.  ;D .. ettei mene maku.
allekirjoittanut

2 + 2 = 5

pitääs ny itekki avautua ku satuin tänne ja muistin viel vanhat salasanat ja tunnukset, sitten 2003 ei oo tainnu tulla vierailtua.

apiksen käydessä savonlinnasalissa lipuissa oli paikkatiedot, lavan edessä kuitenkin oli parikyt metrii juhlimistilaa ennen katsomon alkua. kaiken kaikkiaan aivan persemeininki, vanhempia 10-vuotiaitten lasten kanssa istu kiltisti. rokki oli helevetin kaukana siitä toimesta. lavaltakin kuului pientä jupinaa konserttisalikeikoista, mutta ilmeisesti se ei nii paljo haittaa jotta jättäsivät ne tekemättä. tosin monissa kaupungeissa ne on ainoita paikkoja joihin voi alaikäisiäkin saada yleisöön, ja jos heitä musiikkinsa ystävinä kunnioittaa ni se on pakko sitte.

blind_eye

Lainaapitääs ny itekki avautua ku satuin tänne ja muistin viel vanhat salasanat ja tunnukset, sitten 2003 ei oo tainnu tulla vierailtua.
Heh, tervetuloa takas! Muistan sut hämärästi jostain -03 vuoden lopusta. :D

Niin, ei toi istuminen oo kyllä mitenkään mahdollista.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Hemi

Ei kukaan täys järkinen voi siellä vaan istua  :o
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

mummo

Hah, jos mä haluan istua jossain keikalla, niin meen oopperaan.

Voin kuvitella näyn, jossa Wirtanen huutaa pää punasena "PIIIIISKAAAAAA" ja yleisö istuu kiltisti, juo teetä ja vähän taputta välissä 8'DD
They don't have meetings about rainows.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.