Keikat 2009

Aloittaja blind_eye, joulukuu 16, 2008, 01:11:16

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Noniin, nyt kun on nuo syksyn keikat vedetty alta nii otetaan uusi vuosi ja uudet kujeet..
Eli joitakin vuoden 2009 keikkoja on jo ilmotettu (ei kuitenkaan vielä apulannan kotisivuilla, tiketissä ja lippupalvelussa on pari, loput on esim. tapahtumapaikkojen kotisivuilta bongattu).
Keikkojahan on siis tulossa se +100, ennakkotietojen mukaan ainakin.
Jotenkin niin, että keväällä olisi n.40 huitaisua, sitten vähän taukoa, festarit, taukoa ja syksyn geimit.

Laitan tähän listaa mitä oon tuolla levarin boardilla kerännyt:

14.2 messu-ja kongressikeskus, turku k-18 /+ mm. disco ensemble, the sun, damn seagulls
20.2 lallintalo, köyliö /+ klamydia
21.2 mietaan nuorisoseura, kurikka /+ klamydia
4.3 sellosali, espoo
6.3 tamino, savonlinna k-18
11.3 seurahuone, kokkola k-18
21.3 sappee, pälkäne k-18
2.4 ravintola piste, ruka k-18
3.4 umpitunneli, tornio k-18
7.4 hulluporo, levi k-18
12.4 hulluporo, levi k-18
17.4 himos, jämsä k-18
24.4 next hotelli rivoli heven, järvenpää k-18
15.8 iisrokki, suonenjoki

aika k-18 painotteista listaa, mut älkää alaikäset hätääntykö, kyl tässä niitä s-keikkojakin tulee, eihän suomessa baarit riitä jos 100 keikkaa vuodes vedetään...:D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

miitta

Tampere-talolla on keikka 28.2. Sinne oon kyllä AIVAN varmasti tulossa, kun on sallittukin (kai)! Mutta joo kivan k18-painotteiselta näyttää tässä vaiheessa.. :ss

blind_eye

Noniin, nyt on sitte kotisivuilla kolmen sivun keikkalista, kyl pitäis löytyä ainakin melkein jokaiselle joku keikka.:)
Itse löysin sieltä heti semmoset 25 keikkaa..:D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Ite varmaa yhelle... hemmetti ku se Lappeenrannan veto on torstaina. Olis nyt ees ollu perjantaina ni ois voinu jäädä sinne yöks. Joten taitaa jäädä menemättä.
Haza haza

Yoshi

Sello-keikalle on jo liputkin ostettu. Sinne siis ainakin. Vituttaa, kun juuri tuon Klamydia-putken aikana ollaan perheen kanssa Pohojosessa lomailemassa.

blind_eye

Harmittaa kyllä alaikästen puolesta, kuinka vähän noita s-keikkoja on..:/
Mut Toninhan mielestä niitä on, jopa 8..:o

Mä en kyl oikeestaan millään jaksais enää venaa, vaikka hiukan pelottaakin:D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Yoshi

Nyt on ilmestyny ikärajatkin tuonne keikkakalenterin oikeaan reunaan. Helpottaa elämääni suunnattomasti. : D Ketuttaa tosiaan tuo K-painotteisuus. Noita sallittujahan näyttäisi olevan seitsemän, joten onko tuo Holiday Club -keikka sitten myös sallittu, siinä kun ei mitään merkintää ole?

blind_eye

#7
En siitä tiedä, mut kahdeksanhan niitä ilman sitä olisi (huomaa, että Tampereen Alive on k-13 ;) ):)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Mutta niinku moni tietää.. niin bändihän ei voi mitään että mennään jonkun raflojen ikäsuositusten mukaan. Joten tavallaan ymmärrettävää. Mutta olishan se vittumaista olla viel alaikänen.
Haza haza

blind_eye

^Eihän tässä siitä ole ollutkaan kyse.

Holiday Club on aika varmasti k-18 kun se on hotellissa.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

No mutta siltä vaikuttaa että on ollut.
Haza haza

blind_eye

No eipä ainakaan mun puolesta enkä usko et Kristankaan..:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Yoshi

LainaaEn siitä tiedä, mut kahdeksanhan niitä ilman sitä olisi (huomaa, että Tampereen Alive on k-13 ;) ):)
Ohopsans, empäs tuota huomannutkaan. :---D

Juu, ei ole kyllä munkaan puolesta, kunhan vain vitutuksissani tässä harmittelen. Perkeleen raflat ikärajoineen. Perkeleen alaikäisyys.

mummo

#13
Mietaan NS:lle ois aika mugaisaa päästä. Klamydiakin messisssä!
Kattoo nyt jos on rahaa.

Ja Rytmikselle PITÄÄ päästä.
They don't have meetings about rainows.

blind_eye

Vähän ehkä jänskättää jo, että mitä uutta pojat on keksiny (vai onko mitään:D) ja että miten Pitkis korvataan.
Ylihuomenna (tai, no oikeastaan huomenna:D) se sit taas mun osaltani alkaa:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.