Keikat 2009

Aloittaja blind_eye, joulukuu 16, 2008, 01:11:16

« edellinen - seuraava »

henn-nna

tänään jo tän kiertueen toinen keikka johon oon menossa  ;)

miitta

Onkos täältä tulossa porukkaa Tampere-talolle? : )

blind_eye

Mä varmaan ainaki tuun:)

Olipas hyvä meno tuolla Virgin Oilissa!

Soitettiin mm. Aurinkoon, Nähdään lauantaina, Ei oo mukavaa, Hiekka ym kaikkia vanhoja ja semmoisia mitä ei ole piiiiiitkään aikaan soitettu!
Ihan mahtavaa!:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

blind_eye

Lainaatänään jo tän kiertueen toinen keikka johon oon menossa  ;)
Minkälaisia keikkoja ne pari ekaa oli?:)

mummo

No voi moro...
Rytmikorjaamo on TAAS K-18. Ei vähä ota kaaliin.
Täytynee lähteä tonne Mietaan niinsanotulle, jos vielä ehtis...

Harmittaa vaan parin kaverin puolesta, eivät edes Mietaalle pääse, kun ne ei sitä 15 oo vielä täyttäny.

Mistähän johtuu et nyt on näin hemmetisti näitä ikärajallisia? :------OO
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

LainaaNo voi moro...

Harmittaa vaan parin kaverin puolesta, eivät edes Mietaalle pääse, kun ne ei sitä 15 oo vielä täyttäny.

Ne on paikkojen omat ikärajat. Joten niiden mukaan mennään. Että sen takia ja kun bändihän ei pysty noihin mitenkään vaikuttamaan.
Haza haza

mummo

Lainaa
LainaaNo voi moro...

Ne on paikkojen omat ikärajat. Joten niiden mukaan mennään. Että sen takia ja kun bändihän ei pysty noihin mitenkään vaikuttamaan.

Juu, siis kyllä mä sen tiedän, mutta meinasinkin just, et miks nää keikkapaikat laittaa tollasia ikärajoja. Kyllä mä nyt tajua että nää baarit ja tälläset, mut siis niin...

blind_eye

Kyllä mä luulen, et sinne Mietaalle voi mennä vaikka ei olisikaan vielä 15v. Eihän alaikäisellä pakosti edes ole mitään henkkaria näytettäväksi.
Sinne vaan:)

miitta

Oli munkin kaveri 14-vuotiaana K15-keikalla eikä sitä nyt kukaan tajunnu tietenkään kun ei voi mitään henkkareitakaa kysellä. :D Jos saa lipun ostettua niin pääsee keikallekin, niinkun blind_eye sano niin sinne vaan!

blind_eye

Voi ei, mä oon unohtanu hehkuttaa notta miten hyvä ja mahtava biisilista oli Tampereen Apollossa 11.2! Jär-jet-tö-män hyvä!!!

Tuli Nähdään lauantaina, Ei oo mukavaa, Hallaa, Hiekka, Silmämuna, Tuhka ja veri, Kännää se pois, Poistuisitko mun elämästäni, Aurinko, Saasta, Elli..
Kyl on edellee luukku auki tosta mielettömästä biisilistasta.

Ja Toni oli vielä kipee, ja silti tommonen!!!!! Eikä paljoa ees huomannut Tonista et kipeenä soitteli. En usko, et olisin ees huomannu, jos en olis sitä tienny!

Tämmösii ei jokapäivä tuu vastaan<3

miitta

Vitsit mä en malta odottaa ens perjantaita, jos ne soittaa noita biisejä!! Enkä kyllä muutenkaan. :> Silmämuna oli varmaan aika mainio livenä.. :p

blind_eye

Onhan se Silmämuna aina hieno livenä.:)
Ei ne tuommosta settiä kyllä sitten enää esim. Kurikassa olleet soittaneet, kuulemma..:/

Mulla olis taas tällä viikolla kahden keikan viikonloppu. Jihuu!:)

miitta

Että tälleen. Siinä oli mun viimenen keikka sitten ennen kesää ilmeisesti. : ( Sallittut enää jossain Imatralla, Saariselällä ja Luostolla. Jepajee hieno juttu.

No mutta kesällä sitten taas.. Tuntuupahan taas vielä hienommalta pitkän tauon jälkeen sitten..... .... ..

Tulee kyllä mun kotikaupunkiin K18-keikalle, mietin tässä kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja miten saisin itteni jotenki sinne.. : D No ainakin meen paikalle pyöriin.. Jos vaikka ees näkis niitä vaikkei keikalle pääsis. Tai jotai.

Tepi84

Tossa nyt jotain varmistuneita ja ei varmistuneita keikkoja kesäks.

Hämeenlinna, Sirkus 5.6
Kivenlahti Rock 5.-7.6
Myötätuulirock 12.6
Provinssi 12-14.6 (?) (kotimaisia bändejä ei vielä julkistettu)
Riihimäki Rock 26.6
Kuopio Wine Festival 2.7 (22.15–23.30)
Merisärkkä 3.7.
Ruisrock 3.-5.7.
Tammerfest 8.-11.07???? (Varmaan tuollakin ovat, luulis ainakin)
Rockperry 17.-18.7
Wanaja Festival 18.7
Kokkola Rockfestival 31.7
Kuopio Rockcock 31.7-1.8
Unajan Viihdepuisto 8.8
Jyväskylä Rockfestival 14.8
Haza haza

mummo

Ajattelin skipata tän kevään keikat kokonaan, meen sit (varmaanvissiinehkäkai) kesällä tonne Rockperryyn, kun sielä on pari muutakin näkemisen arvoista bändiä soittelemassa.

Sitäpaitsi isipappa melkein lupasi maksaa mulle lipun molemmiks päiviks. Hähhää :------------)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.