Keikat 2011

Aloittaja blind_eye, lokakuu 17, 2010, 02:14:58

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Noniin ystävät hyvät!!
Olisikohan jo aika alkaa hehkuttamaan Apiksen ensi vuoden tulevia keikkoja! Siitä on sitten helmikuussa vähän päälle 14kk kun Apis on lomaillut.
Ite oon ainaki ihan helvetisti oottanu et nää keikat tulee! Ja jessh, ei ole enää hirveän kauan!:)

Täältä tutusta paikasta löytääpi keikat, mutta kerrottakoon nyt että ensimmäinenhän on siis Radio Rockin risteilyllä 12-13.2.2011 ja ikäraja sinne onpi kai 21v ja liparit on vishii aika vähiin käymässä.

Mutta, miltä näyttää? Jaksaako kukaan lähteä enää? :D
Mihin porukka on menossa?

Itse ostin liput jo Tavastille 2 vikalle illalle sekä Pakkahuoneelle.:)
Tarkoitus olisi muuallekin lähteä.
8-)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Lahteen on torstaille ja perdelle liput jo. Lauantaille viel hankin. Muualle en sit tiedä lähenkö. Mut noi kolme on varmaa ja se hotlaki sit pitäis jossain vaihees varaa, eli jos muitakin on jäämäs tonne lahteen. Ni voishan sitä sitten keikkojen jälkee vaikka lähtee muutamalle oluselle johonkin keskustaan  :) ;D
Haza haza

Tepi84

Itse asias mä en jääkkä sinne Lahteen hotelliin. Eli ajan kaikkina kolmena iltana himaan ja takas sinne. Siks koska pitäähän mun saada kuvat koneelle. Ja parin viikon päästä sit Nossesta alkaa Lanta kuukausi  :) 8-)
Haza haza

blind_eye

Kesä on tullut!

Meike kävi jo tuola Hämeenlinnassa tuossa vähä päälle viikko sit tsiigaas keikan ja hienosti pojat veivaa.
Provinssi olis tiedossa nyt tulevana lauantaina.
Ruissiin hain duunii et toivottavasti sielläkin sattuis Apikset näkeen sitte..
Trefesteille ja Hämyvesteille oon ainaki sit vielä menossa.
Ja ehkä Himokselle juhannuksena :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Haza haza



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.