Tuomas & Juuso Experience 31.03

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 31, 2005, 08:10:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Tänään (31.03) klo 21:00

"Vieraina mm. Lola Odusoga, huippumalli Niina Kurkinen ja Apulanta-yhtye, joka myös esiintyy ohjelmassa. Tuomas ja Juuso kävivät mallikurssin, jonka opettajina toimivat Anitra Ahtola ja Tommi Peltonen. Kumpi juontajista jatkaa matkaa Suomen miesmallien huipulle? Ismo Leikola raportoi jostain päin universumia. Kotimainen talkshow."

Koin tehtäväkseni ilmoittaa. xP
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Kätevä muuten kun Kotisivuilla on nykyään tuo mediaesiintymiset-osasto :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

LainaaKätevä muuten kun Kotisivuilla on nykyään tuo mediaesiintymiset-osasto :)

Näin on!Ei enää tartte paniikis seurata lehtiä ja foorumeita oliskohan siellä jossain Apulantaa...Mutta kiitti Lerpalle huolen pidosta :) Oli muuten aika hyvä jakso :) harmi kun se soitto kuulu niin oudosti/huonosti siinä...Se teuvo Loman oli kans aika hyvä ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Se Teuvo on kauhea. :D Hassua ko AL on aina akustinen nykyään.
Time goes on, I wont.

Unenkansalainen

taisin kääntää kanavan 5min liian myöhään ku missasin soiton perkele. mitäs soitteli?

emmi

Mä käänsin kanavan paljon paljon paljon liian myöhään neloselle  :'( Se meinaan kesti varmaan jonkun minuutin sen jälkeen enkä nähny sitä. Ja sit se tulee niin myöhäänkin uusintana maanantaina. paska. pitää varmaan yrittää saada nauhalle se.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller


[tuuli]

nojoo... kyllä oli ihanan kuulonen syöpä akustisena. ja toni taas lauko vitsejä!  :D ''no ei vittu sattunu yhtää!''
allekirjoittanut

jouhu

Oli kyllä hyvä...:) Tuli nyt nauhotettuakin tuo, kuten kaikki mielenkiinotnen..nykysin. ::)

matonen

Siis oon missaannu totaalisesti, ku täälläkää en oo päässy käymään!! :o Tuleeko siis uusintana?!

pasi

LainaaSiis oon missaannu totaalisesti, ku täälläkää en oo päässy käymään!! :o Tuleeko siis uusintana?!
tulee maanantaina, tosin yöllä kahdentoista jälkeen..

matonen

Siis periaatteessa tiistain puolella? Ah jes, pakko on sit vaan valvoo... ei nääs viteot oo kytkettyinä eikä dvd oo tallentava.

[tuuli]

#12
ei se toni osio kuitenkaa kaua kestä ja se on aika alussa
mut tuomaksen ja juuson mallikurssi oli kyl hieno!  ;D
allekirjoittanut

punainen

Lainaaei se toni osio kuitenkaa kaua kestä ja se on aika alussa
mut tuomaksen ja juuson mallikurssi oli kyl hieno!  ;D

Niin olikin ;DJa oli kuvattu vielä mun samas salis missä mä käyn tanssitunneilla...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.