kumman kaa

Aloittaja pasi, tammikuu 12, 2005, 06:30:17

« edellinen - seuraava »

pasi

17.1 tulevassa jaksossa toni ja sipe!! jaksosta sanotaan näin:

 Anne ja Ellu päättävät viettää vaihtoehtoviikonlopun osallistumalla pyöräilytapahtumaan joka huipentuu Apulannan keikkaan. Sitä ennen on pyöräiltävä Hyvinkäälle asti. Anne ja Ellu odottavat innoissaan Tonin ja Sipen tapaamista ja miettivät Kumman kaa olisivat mieluummin. Kotimainen komediasarja.

mustapiste

X__x Haha, toi on kyl ihan pakko kattoo. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

hah, aika velmua! mä taidan katsoa myös! [:
allekirjoittanut

punainen

Joo oli vaikee arvata mikä on homman juoni tossa sarjassa jos Sipe ja Toni siinä esiintyvät :PMahtaakohan olla kuinka isot roolit notta pitäskö kalenteriin merkata.. ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Minä jo pelkäsin missanneeni tuon, loistavaa kun ilmoitit:). Kiitos ja kumarrus.

Kumman kaa on sitä paitsi loistava ohjelma, joka unohtuu katsoa, tai jää katsomatta Käenpesä-sarjan takia, joka tulee samaan aikaan  >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

#5
hah, mut käenpesä on myös hyvä! loistava! en ite oo tota ''kumman kaa''ta kattonu koskaan.

LainaaJoo oli vaikee arvata mikä on homman juoni tossa sarjassa jos Sipe ja Toni siinä esiintyvät :PMahtaakohan olla kuinka isot roolit notta pitäskö kalenteriin merkata.. ::)

no mut ei kai se nyt ihan kamalaa ole vaikka pojilla ei siinä mitään loistorooleja olisikaan.  ;) kun on kyse tv ohjelmasta jolloin katsominen ei maksa mitään.
allekirjoittanut

jouhu

En ole minäkään kattonut tuota sarjaa yhtään, mutta pitänee katella ihan meilenkiinnon takia... :)

[tuuli]

#7
no, mut ihan tuon ohjelman kunniaksi, esitämpä teille kysymyksen. ( arvatkaa vaan minkä kysymyksen. ;) )
--> kumman kaa olisit mielummin, tonin vai sipen?

[ eikä sitte vastata, että TUUKAN.  :) ]
mä olisin tonin, koska sipe vaikuttaa vähän semmoiselta hiljaisen rauhalliselta ( en sitten tällä meinaa sitä että sipe olis epäsosiaalinen, kun sehän just nimen omaan on sosiaalinen ), ja toni enemmän semmoiselta rämäpäältä.. no siis lievä ilmaisu.. ja semmonen rämäpää ( lievä ilmaisu edelleen ) sopisi paremmin mulle.
allekirjoittanut

emmi

uujea. vähän helmi. toi ny5 pitää eritoten ainakin kattoo. vaikka kyllä muutenkin seuraan tota sarjaa.

mä olisin tietenkin Tonin kanssa!! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

mmmhhh.... ::) Toi oli seko kysym. ;) Nyt piti oikein ruveta miettii. Toni olis kiva, kun se on sellanen "hullu". Tulis miunkin elämään jännitystä. :) Sipe on taas sellanen rauhallisempi yksilö ja mie oon kanssa vähän sellanen... Ehkä ottaisin Sipen. Vois jutella rauhassa vähän kaikesta takkatulen äärellä. ;D

Maikki.

Tuukan ;D

[oli ihan pakko ;D]
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Tuukka kans ;D

Mut olis kyllä aika vaikee Tonista ja Sipestä...Toni sais multa kyllä verbaalisilla taidoillaan jalat nopeesti alta...Mutta pidemmän päälle Sipeen olisi kanssa niin hienoo ja mielenkiintoista päästä tutustuu...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

#12
LainaaTuukan  

[oli ihan pakko ]
niin no, arvasin et joku kummiski tunkee sen tuukan sinne.  ;) se on kyllä ihanin.
allekirjoittanut

[salzaa]

ui. hienoa ku ilmotit. voisin toki itsekki tsekkailla ekan kerran ton kumman kaan :D

ja hööm..toni vai sipe.. öö-ö. ei kumpaakaan.

GeGe

Kiitos vinkistä...olisi mennyt ehkä ohi muuten :) :) :), koska olen seurannut  tuota sarjaa satunnaisesti....



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.