Tuukka me naisissa :D

Aloittaja punainen, joulukuu 08, 2004, 07:45:55

« edellinen - seuraava »

punainen

En ny tiedä onko tärkee asia mut Tuukka puhuu absolutismistaan uusimmassa ne naisissa ...Se on kyllä hyvä lehti kun Apulannasta on niin usein siinä ;D Tosin ei oo kyllä koskaan ollu musiikista juttua kun Apulannasta on ollut kyse...niin eiväthän nyt naiset tunnetusti tiedä mitään musiikista vaan niitä kiinnostaa enemmän Anssi Kelan uusi tukkaväri kuin sen musa.. :P Mut toi Tuukka juttu kandee kyllä bongata!Vaikka on se ihmeellistä että juomattomuutta joutuu aina selittelemään ja perustelemaan vaikka sehän pitäisi olla juuri toisin päin.. :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

#1
"Vaikka on se ihmeellistä että juomattomuutta joutuu aina selittelemään ja perustelemaan vaikka sehän pitäisi olla juuri toisin päin.."

Tuolla artikkelilla kai halutaan herätellä alkoholisoitunutta Suomea kattomaan asiaa uudelta tolalta.
Tuukka - Suomen esimerkkimies. ;D
Hyvä kuva Temosesta siinä...

( Luin muuten tuon otsikon "Tuukka naisissa", kunnes tajusin että mahtaa kai koskea sitä artikkelia ja meinasin jo tulla huomauttamaan että Punkku ei ossaa kirjottaa. ;D Jurkeleen lukihärö... )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

niin tottakai. Ja onhan se surkeeta huomata että juomattomuutta käsittelevissä jutuissa on aina noi samat haastateltavat kuten Tuukka, Sipe, Ben Zyskomikäliekirjotetaan ja Silvennoinen. Suomessa ainakin raittiit miehet on aika pieni luonnonvara.Okei ei mun nyt oo tarkotus alkaa paasaamaan tästä koska oon sen jo tällä foorumilla tehny..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

Lainaa

( Luin muuten tuon otsikon "Tuukka naisissa", kunnes tajusin että mahtaa kai koskea sitä artikkelia ja meinasin jo tulla huomauttamaan että Punkku ei ossaa kirjottaa. ;D Jurkeleen lukihärö... )


Mä luin kans tollain ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

toi täytyy lukee... tietty se lehti maksaa jonku kymmene euroo....!
allekirjoittanut

punainen

No kannes oli ainakin kaks euroo ;D Eikö kellekään sun sukulaistädille tai kevrin äidille tuu Me naisia josta voisit repästä? Höh just kun alko tulee hyvii juttuja niin äiti meni peruuttaan kans koko lehdentilauksen, mutta onneks saan ainakin ton Tuukan talteen...

Hehe joo toi otsikko äkkii luettuna voi olla kyllä aika hassu.. ;Dmutta enhän minä ny Tuukan naisissa käynnistä alkais heti ensimmäisenä kirjoittamaan...  ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mä luin kans; Tuukkamme naisissa.  ;D

mitäköhän meidän päässä oikein pyörii......
allekirjoittanut

Maikki.

Pitääpä varmaan ettiä jostain tuo lehti :). Aihekin niin sopiva.

"Tuukka naisissa" khihi ;D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

taitaa meillä kaikilla olla joku lukihäiriö ;) luin meinaan kans "tuukka naisissa"  :P
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

nuissa me naisissa on muuten oikeesti hyviä juttuja :D pakko hankkia toi lehti. :)

jouhu

Onhan tuo lehtinumskero uusi tai uudehko? Ettei se vaan olis jo kadonuut, kun menee ens kerralla kattelee lehtii...  :-/
Miekin taisin lukee vahigossa "tuukka naisissa" ;D

Wirtabiuha

Keski-ikä lähestyy lapsukaiset kun Me Naisia aletaan lukemaan... Pelottavaa suorastaan! katsotteko, kultaseni, reseptejä myöskin lehdistä ja täytätteko ristikoita? kutomista täytyy toki myös harrastaa.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

ei onneks minulla sentään vielä.  ;) ja vähän hilkulla on ostaisinko tuon me naiset, mutta ku oon niin hillitön tuukka fani niin en voi vastustaa...
allekirjoittanut

punainen

Kyllä sä nyt kaski euroa voit tuhlata tuukan takii!Ja voit vaik sit kehystää jutun notta kaikki tietää kuinka arvokas se juttu on sulle ollu 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Entäpä jos menee kauppaan ja repii siitä Tuukka aukemaan poies? ;) no ei, pois se minusta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.