Apulanta läppää > Mediaesiintymiset

Tuukka me naisissa :D

(1/5) > >>

punainen:
En ny tiedä onko tärkee asia mut Tuukka puhuu absolutismistaan uusimmassa ne naisissa ...Se on kyllä hyvä lehti kun Apulannasta on niin usein siinä ;D Tosin ei oo kyllä koskaan ollu musiikista juttua kun Apulannasta on ollut kyse...niin eiväthän nyt naiset tunnetusti tiedä mitään musiikista vaan niitä kiinnostaa enemmän Anssi Kelan uusi tukkaväri kuin sen musa.. :P Mut toi Tuukka juttu kandee kyllä bongata!Vaikka on se ihmeellistä että juomattomuutta joutuu aina selittelemään ja perustelemaan vaikka sehän pitäisi olla juuri toisin päin.. :P

Lerppa:
"Vaikka on se ihmeellistä että juomattomuutta joutuu aina selittelemään ja perustelemaan vaikka sehän pitäisi olla juuri toisin päin.."

Tuolla artikkelilla kai halutaan herätellä alkoholisoitunutta Suomea kattomaan asiaa uudelta tolalta.
Tuukka - Suomen esimerkkimies. ;D
Hyvä kuva Temosesta siinä...

( Luin muuten tuon otsikon "Tuukka naisissa", kunnes tajusin että mahtaa kai koskea sitä artikkelia ja meinasin jo tulla huomauttamaan että Punkku ei ossaa kirjottaa. ;D Jurkeleen lukihärö... )

punainen:
niin tottakai. Ja onhan se surkeeta huomata että juomattomuutta käsittelevissä jutuissa on aina noi samat haastateltavat kuten Tuukka, Sipe, Ben Zyskomikäliekirjotetaan ja Silvennoinen. Suomessa ainakin raittiit miehet on aika pieni luonnonvara.Okei ei mun nyt oo tarkotus alkaa paasaamaan tästä koska oon sen jo tällä foorumilla tehny..

hendu:

--- Lainaus ---
( Luin muuten tuon otsikon "Tuukka naisissa", kunnes tajusin että mahtaa kai koskea sitä artikkelia ja meinasin jo tulla huomauttamaan että Punkku ei ossaa kirjottaa. ;D Jurkeleen lukihärö... )
--- Lainaus päättyy ---

Mä luin kans tollain ;D

[tuuli]:
toi täytyy lukee... tietty se lehti maksaa jonku kymmene euroo....!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta