Tuukka me naisissa :D

Aloittaja punainen, joulukuu 08, 2004, 07:45:55

« edellinen - seuraava »

punainen

Myönnän et oon tehny kerran yhtelle kirjaston lehdelle tollai.. :-[ Mutta kun se lehti oli niin sikakallis ja siellä oli sillon just hyvä juttu Tuukasta...Muuten divaristakin voisist kysellä jos joku olis ollu innokas lehtien kierrättäjä..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Mikä lehti mistä revit Tuukan? Uteliaisuus.... Mie kävin ostaa tänään tuon me naiset lehen. ;D Tuntu ihan joltain keski-ikäseltä, kun kävin maksaa sitä. Mutta pakkohan tuo oli ostaa, kun oli niin hiano kuvakin ja kaikkee. :) Aattelin, että kyllähän Tuukasta nyt kaks euroo voi kevyesti maksaa.

emmi

pitää varmaan itekkin hommaa toi lehti kun ei ees paljoo maksa ;D mä kyl toissapäivänä kattelin lehtihyllyä kaupassa mut ei osunu silmään me naiset lehtee  :o
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

jos se on vaikka loppuun myyty, tuukan takia.  ;)
allekirjoittanut

[salzaa]

vois itekki käyä ostaa sen täältä haapaveeltä. kukaa ei varmaa ees kato et kuka toi on :D

Sinkku-AIV

Mä haluisin ainakin nähä sen jutun (ja kuvan), harmi kun äiti ei enää tilaa sitä. :(
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

jouhu

Mee vaan ihan rempseesti ostamaan se! Ei se paljoo maksa. :)

mummo

LainaaMikä lehti mistä revit Tuukan? Uteliaisuus.... Mie kävin ostaa tänään tuon me naiset lehen. ;D Tuntu ihan joltain keski-ikäseltä, kun kävin maksaa sitä. Mutta pakkohan tuo oli ostaa, kun oli niin hiano kuvakin ja kaikkee. :) Aattelin, että kyllähän Tuukasta nyt kaks euroo voi kevyesti maksaa.


Niin niin, kyllähän sitä Tuukasta voi aina vähä maksaa...varsinki niistä sen naisissa käymisistä ;)

Okei, meitsi on nyt hiljaa ennenku jotain sattuu :P
They don't have meetings about rainows.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.