Sipen Taidetta-

Aloittaja Lerppa, syyskuu 05, 2003, 09:27:15

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Kuulinpa tuos et Sipekin pitää taidenäyttelyn, mikäs niihin setiin nyt on iskenyt kun tollasia.... :)
Kertokaas ihmeessä ihmiset mitä tiedätte tuost...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

Olihan Simolla töitä jossain jo viime kesänä. En ole tosin nähnyt, yhden kuvan jossain nettilehdessä.

Kato sedillä on angstia tai muuten vaan luomisen tuskaa niin tietenkin sitä pitää purkaa.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


rautalintu

Sipen töitä on Heinolan kirkonkylän jossain pirtissä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

 Kyllähän sen ymmärtää...Kun on taiteellinen persoona, niin sitä tekee mieli kokeilla kaikkea inspiroivaa herättäviä hommia. Itse en ole mitenkään taiteilija tyyppiä millään taholla, mutta luulen, että siinä on jotain tämän tapaista taustalla.  

punainen

Mä oon puhdastaiteilijasielu ja kaikki arkinen,sovinnainen ja järkevä kauhistuttaa. Mä olin innoissani kun kuulin Sipen ja nyt myös Tonin taidenäyttelyistä.Ja tänään kävin makasiineilla ettiis Tonin näyttelyy enkä löytäny mitään. Oonko käsittäny kotain vääriin? No kiinnostaisi sairaasti nähdä Tonin ja Sipen kuvallista ilmaisua. Tuukan sellaisesta olemme saaneetkin jo nauttia vuosia! :) Ite rakastan siis musiikkia, maalausta,kirjottamista,tanssia, teatteria ja leffoja yli kaiken.Mulle kelpaa kaikki poikien luova ilmaisu 8)

puska

Eikö tämä Tonin näyttely pidetty vähän tämän TW-undercoverin puitteissa:).
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Joo se itseasiassa oli juuri TWU:n takia. (tietääkseni)
Että jos siellä kävi niin on kait saattanut joutua ohjelmaan ;D

Kävikö joku..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

En käynyt. Olisin niin kovasti halunnut käydä. :-/

puska

Mun käsittääkseni sinne pääsi vain kutsulla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu...

Voi, möllö! >:(
Nyt kyllä.... Miten se silleen?

Tappaja.

Ihan varmana Toni ei halunnut meitä sinne ja sen takia sinne pääsi vain kutsun kanssa. Ettäs kehtasi. >:(

jouhu

#11
Toisaalta ymmärtäähän tuon, kun ei kukaan varmaan haluu puoli hulluja ihmisii tuollaseen tilaisuuteen hillumaan. ;D

punainen

Niinä aikoina mäki kävin varmaan kolme kertaa norkoilees makasiineilla et onkos täällä jotain,je sitte sain vast tietää et tuskin mua sisään olis huolittukaan...Mut ehkä Toni ei siks halunnu meitä sinne kun ollaan liian fiksuja.  8)Meinaan siellähän oli vaan näitä ei-niin-älykkäitä popkanoja sun muita turhia julkkiksia,joiden kustannuksella Toni halus vähän leikkiä. Hauskaahan katottavaa se oli!

Tappaja.

juu juu, Toni piti meitä liian älykkäinä sinne, koska se on lukenut näitä juttuja ja ajatellut, että olemme liian älykkäitä ja ihania ihmisiä emmekä sovi sinne "ei-niin-älykkäiden" joukkoon. viisas pikku toni. :)

jouhu...

Siinähän on vastaus... :D
Hehheh.. ;D Todellakin hyvin ovelaa. :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.