Sipe

Aloittaja , tammikuu 29, 2004, 06:09:57

« edellinen - seuraava »

Tietääkö kukaan onko Sipe tehny tolle Anna Erikssonin uudelle levylle jonkun biisin jos on niin minkäniminen mahtaa olla?

vik

Käsittääkseni on tehnyt useammankin kuin yhden, jotain kaksi tai kolme. Noin ainakin muistelisin kuulleeni. Nimiä en tiedä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


puska

Samanlaista tietoa minäkin olen saanut. Mutta en myöskään tiedä biisien nimiä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Minäkin olen kuullu, että on tehny joitain biisejän Annalle, mutta en minäkään tiedä minkä nimisii ne sitten ovat... kuitenkaan.

salza01

jaa-a.. elikkä vois vissii jostaki hommata sen levyn ja kattoo et kuka on tehny ne biisit. eiköhä se sillä selviä. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Niin, eiköhän.  ;D Pitäiskö käyä kattoo? Äh, ei jaksa lähtee... ::)

Silti_Onnellinen

yhellä tutulla oli se levy ja kuuntelin ne Sipen tekemät biisit..niitä tosiaan taisi olla kaks tai kolme..en kyllä muista nimiä enää...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza..

no oliko hyviä piisejä?

Silti_Onnellinen

no en enää oikeen muista millasia ne oli, joten ei mitään mieleen painuvia....enkä mä oikeen tykkää anna eriksonin iskelmäpopista. mut se tietty vähän lisää biiseihin kuuntelemisen kannattavuutta kun tietää kuka on tehnyt sanat ja sävellyksen  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

puska

Annalla on loistava ääni, mutta kun se musiikin tyylilaji ei kolahda, niin ei vaan kolahda. Harmillinen juttu sinäänsä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mustakin sillä Annalla on ihan hyvä ääni, mutta, kun se musiikki laji on se mistä mä en tykkää ollenkaan.

Musta Sipe näyttää siinä reunalla videolla ihan nasulta.  ;D Siinä ihan lopussa, kun ne istuu siinä...
  ;D
Ei mulla oo yhtään outo mielikuvitus, ei! ;)

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

#12
Niin.  ;D
Ilme on musta vaan sellanen...nasumainen.  :D

rautalintu


Yksi biisi on ainakin "Vie se pois". Joku tuolla Levy-yhtiön Apulanta-boardilla kirjotti..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ai, yks niistä Sipen tekemistä kappaleista?



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.