miksi ei?!?

Aloittaja mixu, toukokuu 25, 2004, 01:27:08

« edellinen - seuraava »

mixu

kuka haluaa etä toni tekisi soolo levyn!?käsi ylös. :D
mutta olisiko se apiksen tarun loppu!? ???
ei kai...tekihän sipekin :-/
mut kuitenkin ???
mitä mieltä ??? ?
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

puska

#1
Mitä järkeä lähteä sooloilemaan, jos omistaa hyvän bändin? Apulanta on kuule vielä semmosessa vireessä että huh huh.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mixu

aivan! :)
mut jos nälkä kasvaa syödessä!?!
sipen levy myi hyvin,sai hyviä kontakteja,
t.w tuottama irina on myynyt hyvin...
jos tahtookin kokeilla rajoja,ja senhän se tekee jos vaan pystyy...tod.näköisesti...
pikkasen sekavaa...vaihteeks...nyt hiljaa :-X
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

punainen

Mutta eikö Apulannan levyt ole aika pitkälle Tonin sooloa,niinkuin Toni itsekkin on sanonut.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

#4
Niinhän se taitaa lähinnä olla, että Toni päättää aina suurimmat asiat Apulannan musiikin suhteen...
Mutta onhan se niin, että Apulannan musiikin teossa pitää kuitenkin pysytellä joissakin tietyissä kriteereissä. Että jos Tonin tekee hirveästi mieli tehdä muunlaista musiikkia ku sellaista, joka sopii Apulannan soitettavaksi, niin ehkäpä sitten tulee sooloa... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

No emmie ainakaan halua :D minusta kuitenki on eri asia se, että sipe teki soolon ko se, jos toni tekis. ja tuo sipen soolo ei ehkä ole soololevy siinä mielessä mitä se tonin tapauksessa varmaan tulis olemaan.

tottahan on se, että tonin sooloahan kaikki apulantalevyt melkkis on. itehän se melkein kaiken on sanottanu ja säveltäny. mitenköhän se tonin 'oma musiikki' sitten eroais apulannasta?

paska idea :DD
Time goes on, I wont.

mixu

niin,no...ohan se ihan totta että apulannan levyt on periaatteessa t.w:n sooloja,mut jotenkin se kuitenkin tuntuu siltä että ei toivois siltä mitään "omaa" levyä...
eiköhän pojat saa vielä pitkän aikaa kiksejätästä hommasta ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

hande^

Toivotaan ainakin näin... Ja toivotaan, et toi syksyllä ilmestyvä levy ois tosi hyvä...!  :-*
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

mitäpä sitä turhia, niinku täällä on jo sanottu. tarviiko sitä sooloilla ku on hyvä bändi. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Noidanmetsästäjä

Eipä tarvii sooloilla, en usko että Tonia häiritsee että sen hienot ystävät pärjää samalla ku se ite. Tai ei mua ainakaa haittais.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

taika^^

Ei mun mielestä kannata :> Apis on just hyvä ni ei tarvis ruveta seikkailemaan enempää :>
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

hande^

*välihuom.*
Onko sulla rastat? IHANAT!
*välihuom.*
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

eikai sen kannata mitää soololevyä tehdä, ku ei se eroais periaatteessa mitenkään tavallisesta apulannasta... meinaan ku kummiski tuukka ja sipe soittais siellä taustalla.  ;)

ja periaatteessa siinäkään ei tonin osalta olis järkeä, jos se ( tekis niinku sipe ja ) hommais jotain lemppari artistejaan samalle levylle laulamaan tonin tekemiä biisejä, kun sillähän on jo se irina...
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.