Sipestä euroviisusäveltäjä

Aloittaja puska, elokuu 02, 2004, 05:41:06

« edellinen - seuraava »

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Jaa-a... Voihan se vaikka lähteäkin. Se on sitten toinen juttu, miten sen biisi pärjää. ;) Suomalaisethan ei oo tunnetusti pärjänny mitenkään Euroviisuissa, lisäks se on pieni todennäköisyys, et Sipen biisu ees pääse alkukarsinnoista...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

mul on jotenki sellanen tunne, et aina niil euroviisujen tuomareilla on jtn suomee vastaan ni vaikka niitten mielestä suomi olis paras ni ne ei haluu et suomi voittaa vaan antaa sitten jonkun muun surkean maan voittaa surkealla biisillään tai jtn  :P
mä en nyt pysty kommentoimaan mtn tuosta linkistä kun tää meijän kone on taas nirsopäällä eikä avaa sitä  >:(
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Toivotaan et sipen biisi tulis tunnetuksi ja että sipe ylipäätänsä tekisi onnistuneen biisin! Sen verran haluisin sanoa tost euroviisuista, et mun mielestä ne on "piiri pieni pyörii"!! Se kenellä on eniten naapurimaita on vahvoilla, koska ne heittelee automaattisesti toisillensa pisteitä. sekavasti sanottu* ;D
Temosen pomppubasso

Silti_Onnellinen

siis eihän suomella oo koskaan mahiksia, kun se on just noin ku hendu sanoi.. etukäteen sovittu mitkä maat antaa toisilleen ääniä ja se on suuri kunnianloukkaus, jos joku maa tekee poikkeuksen.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hande^

Lainaamul on jotenki sellanen tunne, et aina niil euroviisujen tuomareilla on jtn suomee vastaan ni vaikka niitten mielestä suomi olis paras ni ne ei haluu et suomi voittaa vaan antaa sitten jonkun muun surkean maan voittaa surkealla biisillään tai jtn  :P
mä en nyt pysty kommentoimaan mtn tuosta linkistä kun tää meijän kone on taas nirsopäällä eikä avaa sitä  >:(

Tässä näin:

Apulannan Sipe Santapukki euroviisusäveltäjäksi

Yleisradio on tänä vuonna esittänyt kutsun kahdeksalle kotimaiselle säveltäjälle ja tiimille ja tarjonnut heidän sävellyksilleen suoran paikan Suomen alkukarsintoihin vuoden 2005 Eurovision laulukilpailuun. Kutsun ovat saaneet Marko "Maki" Kolehmainen, Samuli Laiho, Kristian Maukonen, Petri Munck, Esa Nieminen, Simo "Sipe" Santapukki, Mikko Tamminen & Arttu Peljo sekä Mika Toivanen.

Normaaliin tapaansa YLE hakee ehdokkaita laulukilpailujen Suomen karsintaan myös avoimen sävellyskilpailun avulla. Avoimeen kilpailuun vastaanotetaan sävellyksiä Yleisradiossa 1.10.2004 klo 16.00 saakka. Vuoden 2005 Suomen karsinnan säännöt ja osallistumisohjeet löytyvät YLEn nettisivuilta osoitteesta www.yle.fi/eurovision.

Kahdeksan kutsuteoksen lisäksi YLEn kokoama raati valitsee kilpailuun määräajassa saapuneista ja sääntöjen mukaisista ehdotuksista Suomen alkukarsintoihin 16 sävelmää ja viisi varalle. Alkukarsintoihin valitut ja osallistuvat kappaleet julkistetaan marraskuussa ja niiden esittäjät joulukuussa. Suomen karsintakiertue sisältää ensi vuonna yhteensä viisi konserttia eri puolilla Suomea. Loppukarsinta järjestetään Tampere-talossa helmikuun 19. päivänä.

Järjestyksessään 50. Eurovision laulukilpailut järjestetään Kiovassa, Ukrainassa toukokuussa 2005.

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

joops noh, mikäs siinä. kyllä mun mielestä sipsukka vois perjaatteessa ihan hyvin pärjätä sielä, mutta toisaalta en sitten taas tiedä. ei se suomi kuitenkaan voita vaikka sinne kuka laitettas. :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

niimpä eipä kyllä että suomella koskaan mitään hyvii biisei olis lähetettykään sinne,mutta yhtä noloja ovat olleet muidenkin maiden ehdokkaat. ja naapurimaita olisi hyvä olla paljon.kerranhan nightwish oli suomen niissä karsinnoissa mutta sitten ahh niin ammttitaitoiset tuomarit päätti lähettää sinne kikkarapäisen akan laulaan biisin joka oli oikeesti ehkä huonoin mitä oon koskaan kuullu ja sijoituksen saatto arvata.olisi ollut niin mielenkiintoista nähdä miten nightwish olis pärjänny.jos ei olisi,mulle ainakin olisi tullut todistettua se että euroopalla ei ole musiikkimakua.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

Ja Venäjä teki oikein fiksusti kaks vuotta sit, ku lähettivät T.A.T.U.:n tytöt kisaan. Eikä euroviisubiisillä ollu mitään tekemistä toisen sijan kanssa. Miks siis Suomi ei lähetä jotain The Rasmuksen Lauria (yök!) tai Ville Valoa sinne. Korkeat sijoitukset olis varma juttu!
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

No jaa. En tiedä olisiko niin varma juttu. Niin "sopupeliä" tuntuvat nuo viisut olevan. Suoraan sanottuna toivon ettei Sipe alentuisi lähtemään mukaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Kyllähän se Sipe otti kilpailuun osaa. Katellaan mitä tuleman pitää. Se on kuitenki tehny Anna Erikssonille taas jonku humpan. Haha.
Time goes on, I wont.

puska

En kyllä oikein ymmärrä... Näkeeköhän Sipe sisimmissään jotain mahdollisuuksia pärjätä? Ehkä hän haluaa vain kokeilla. Siinähän saa vähän musiikkian muunkin maalaisten ihmisten korville ja kuulee ehkä niitä oikeitakin mielipiteitä ihmisiltä. Mutta Euroviisut on kyllä aina semmosta karseaa hömppää että huh huh, vanua korviin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Joo, ainahan sen voittaa joku Let's all be friends and we shall overcome -biisi. Olishan se mukavaa jos se pärjäis ensin siinä Suomen karsinnassa ja sitte siellä viisuissa. Vaikka se sinällään aika turha kilpailu onki.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

allekirjoittanut

Aapsu

Hahaa! Sen Sipen tekemän biisin nimi on "One More Chance"! Kas kun ei joku "I love You"  ;D Ei paljon kliseisempää voi olla!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.