Apulanta - Karita Tuomola

Aloittaja FiiuFlaih, syyskuu 07, 2003, 10:23:25

« edellinen - seuraava »

FiiuFlaih

Niin Apis on tehny Klamydian 15-vuotta piikkinä lihassa-juhlakokoelmalle oman tulkintansa kyseisetä biisistä (Karita Tuomola). Kiva versio, todellaki  :D Alkuperäinen Klamydian biisihän oli "Niina Autio".

kaakko

Joo ihan kiva versio munkin mielestä tuo Karita Tuomola. Toni on pikkaisen saanut sanoja muutella alkuperäisistä, näkyi olevan kansilehdissäkin tuo mainittuna.

vik

no hitto. toihan olisi kiva kuulla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salza*


FiiuFlaih

Ei muutaku ostamaan Klamydia 15-vuotta piikkinä lihassa kokoelma ;)

jouhu

Onko se mitenkin uusi julkaisu? Toi piikkinä lihassa juttu? Mä vaan, kun mä mielelläni säästäisin rahani siihen apiksen sinkku kokoelmaan, mutta....Minkälainen toi biisi on? Kun en oo kuullu. Kertokaa oi, lapsoset mulle!

Wirtabiuha

Varmaankin ihan jees ;D Pitää kuulla!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

vik

LainaaEi muutaku ostamaan Klamydia 15-vuotta piikkinä lihassa kokoelma ;)

No tuskin sentään.  8) Klamydia yyh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


FiiuFlaih

LainaaOnko se mitenkin uusi julkaisu? Toi piikkinä lihassa juttu? Mä vaan, kun mä mielelläni säästäisin rahani siihen apiksen sinkku kokoelmaan, mutta....Minkälainen toi biisi on? Kun en oo kuullu. Kertokaa oi, lapsoset mulle!

Ilmesty viimme perjantaina toi 3:n cd:n kokoelma. Siin on yhdellä cd:llä noit muiden esittämii Klamydian biisejä. Apulantaa, Viikatetta, Darudea, Popedaa..plaaplaa. Mä luulen et tota ei löydy mistään muualta ku tolta levyltä nyt eikä tulevaisuudessakaan. Tietty netistä toi nyt löytyy varmaa kohta...ehkäpä. ERiKiVa biisi ei siitä pääse mihkään :)

Faarao

FAARAO ei väisty paikaltaan

jouhu

Pitäosköhän hankkii toikin levy...? Kuulostaa, että se olis ihan sairaan hyvä levy. Paljonkohan se maksaa?

rautalintu

Varmasti kannattaa hankkia jos Klamydiasta pitää. Ainahan nuo yli 20 e maksaa, varsinkin jos tossa on 3 levyä...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Huijui...!
En taida ihan heti hankkii. Mä oon luvannu itelleni, että säästän rahaa nyt ensi sijaisesti tohon single hommeliin.Enkä aijo pettää itseäni... ;)

puska

joskus mä oikeen kiroan niitä apiksen jätkiä että miks ne tekee kaikkea tuommosta niin hirveästi, kun sitten menee rahaa aivan sairaasti kun tuntuu että kaikk9i niiden tuotanto on pakko saada! >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vastaus_kaikkeen

Juu kyllä nauratti kun kuulin tuon biisin ensimmäistä kertaa tässä muutama päivä siten.. Sanoisin jopa että parempi kuin se Klamydian alkuperäinen kappale...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.