Jos ootte kattoneet mustin hevonen videon...

Aloittaja jouhu, elokuu 23, 2003, 07:41:04

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

mun frendille käy kans usein noin, et se alkaa nauraa kertoessaan jotain hauskaa juttuu...sit mua alkaa naurattaa se kun se nauraa...Sit me nauretaan yhdessä itsemme melkein kuoliaiksi ja kohta toinen kysyy "mille me nauretaan" eikä kumpikaan enää muista....juup  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Me ollaan henkailtu semmosessa samassa viiden kaverin porukassa jo kohta kolme vuotta ja nyt alkaa kyllä huomata että kukaan meistä ei osaa puhua enää ollenkaan muille ihmisille kun ollaan totuttu kommunikoimaan sellasella tietyllä tavalla ja käytetään aina puheessa kaikkia ihan ihme inside-jutskia.
Yritin tossa just yks päivä selittää jotain juttua joillekin meiän koulun tyhmille seiskan pojille ja ne alko valittaa että eihän tosta nyt ota mitään selvää tosta sun selityksestäs. Miten niin mä olen epäselvä  :D
Taitaa olla paras mennä kohta jollekin 'näin opin puhumaan suomea'-kurssille...

Lerppa

Niinno, Wirtis onkin sitten ainoa jolle hölötän, hahaa, joudut kestämään :P
Mäkään en osaa puhua, en sit ollenkaa, menee aina sekavaksi sössöksi... Ehkä sen takia puhunkin kaikkea turhaa just Wirtikselle, kun se on toistaiseksi ainoa joka saa mun puheesta ainakin joskus selvää ;D Ehkä mä puhuisin muutenkin enemmän jos en sekois aina sanoissa, joten ehkä hyvä näin :)

Ronsku ---> hieman sama juu ;) tai siis ei parhaille kamuille tartte hirveästi mitään selittää kun on se "oma kieli" siihen kun sitten tottuu niin aika paha saada muita ymmärtämään jotain :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ulkopuolisia on vaikea saada ymmäetämään porukan omaa kieltä...

Joo...

rautalintu

Mulla käy usein myös sillain, että alan änkyttää, kun en keksi miten sen asian sanoisi... Eli mä oon heti liittymässä siihen osataan puhua ry:hyn ;D

Ja systerin kanssa puhutaan aina tosi nopeesti ja sanoja lyhennellen, eikä muut tajua siitä mitään. Ja usein myös puhutaan suomea, ruotsia, englantia ja ranskaa sekaisin, se vasta mukavaa onkin :D Oikeestaan useimmiten ku puhutaan keskenään, niin puhutaan ruotsia. En tiedä miksi...? Kielet on vaan niin kivoja!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aika jännä!  ;D
Pitäisköhän munkin kokeilla tota mun siskon kaa?

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.