Apis ja Nylon Beat?

Aloittaja Aapsu, marraskuu 10, 2004, 08:51:02

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Olen aina ollut siinä uskossa, että Radiomafian vuoden 1997 kesäkumibiisin "Kesäkummitus" esittäjät ovat oikeasti Apulanta ja Nylon Beat vaikka yhtyeen salanimi on Nuoret Kemistit. Kyseessä on luultavasti myös Tonin tekemä biisi vaikka tekijätietoihin on merkitty säv./san. G. Gögerström. Aika ilmiselvä salanimi! ;D

Ostin käytettynä Radiomafian vanhan Perspirantti kokoelma-cd:n ja tein biisistä tänään jopa tabulatuurin, kun aloin miettimään mistä alunperin keksin, että kyseessä on Apulannan biisi. Voisiko joku varmistaa näitä epäilyitäni?

Nylon Beat muuten kielsi muistaakseni jossain vuoden 1998 Soundissa, että olisi tehnyt minkäänlaista yhteistyötä Apulannan kanssa.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punainen

En tiedä onko Apulanta kokonaisuudessaan ollu mukana mutta muistaakseni Sipe ja Toni olivat ainakin mukana, kun joskus radiomafias oli Sipen haastis ja hän taisi mainita Nuorista Kemisteistä jotain että silloihn oltiin mukana... ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

mä olin joskus imuttanu ton biisin netistä mut nyt se on kadonnu johki niin se löyty sellasella nimellä kun apulanta feat nylon beat - kesägummitus ja siinä kuuluu ihan selkeesti Tonin ääni siinä biisissä että kyllä se taitaa olla niitten yhteis biisi. :)
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Time goes on, I wont.

jouhu.

Nyt nolottaa niin paljon, ettei voi tajuta!  :-[ En ole kuullut koko jutusta yhtään mitään.

puska

Itseasiassa en minäkään.. On ollut kauan aikomuksessa ostaa tuo Fuckin greatest hits, mutta ei ole vielä löytynyt varaa siihen. Nyt tuli entistä enemmän puhtia:D.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Mäkin olin aika yllättyny kun asiasta joskus vuos sitten kuulin..en oikeen usko vieläkään kun en oo biisiä kuullu :P Mut noi mafian kesäkumi biisien tekijät on kai aina mukaan kutsuttuja bändejä ja artisteja ja joskus jotain aika epäsopivia yhdistelmiä kuten Apis ja Nylon Beat :P Voisko joku sen kuullut kertoa minkälainen tuo biisi on?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

#7
annathan minun ratsastaa sinun luona taivaan rantaan. tunnen sut ihollani, sut tahdon tänään hukuttaaaa!!! tahdon vain uudestaan, näin kesään kuumimpaan. hei ethän koskaan lopeta beibeee? yhdessä luisutaan me toiseen maailmaan. hei ethän koskaan lopeta beibeee? haistan sun tuntevan niin kuin taas haluan ja kumit sauhuaaaaaaa!

Tyyliin tämmöstä. Naikkarit laulavat yllättävän huonosti:/
Kyllä rumpalin ja taustalaulajan tunnistaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu.

Aika... En itseasiassa tiedä mitä tuosta pitäisi sanoo.

punainen

No lyriikka ei kyllä näytä ainakaan kovin spesiaalilta...jotkut noista kesäkumi biiseistä on kyllä ollu aika hyviä ja mielenkiinoisiakin kielikuvia kyseisestä asiasta..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Aapsu

Kiitoksia vastauksista. Olen siis ollut oikeassa...

Sanat menee muuten että "Tahdon vaan uudestaan näin kesäkumittaa". Ainakin noin olen sen aina kuullut...

Ja huuto.netistä kannattaa hakea sanalla "perspirantti" tai "radiomafia" tai "ylex" jos haluaa ostaa suht halvalla tämän harvinaisen biisin sisältävän levyn. Saattaa löytyä netistäkin jollain imutusohjelmalla.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

blind_eye

Mun veli tais ladata tuon kyseisen biisin jokunen aika sitten. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu


blind_eye

Hm.. Tais WinMx:llä ladata.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.