Asvaltti

Aloittaja puska, heinäkuu 18, 2004, 07:09:26

« edellinen - seuraava »

puska

LainaaSaakohan noita enää mistään?

Ei hajuakaan. Jossain levykaupassa saattaa olla vielä ylijäämiä tai jotain... Koita katella netistä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin kai pitää tehä. Sellasten levyjen ettiminen on aika nakertavaa, jos kuitenkin tietää ettei jaksa tai muuten ei löydä sitä levyy. Mutta otampa itteäni kiinni ja etsin sen, vaikka maan alta.
Miten sen levyn tunnistaa? Onko sen levyn nimi toi asvaltti?

punainen

Oranssi kansi ja A:n kohalta löytyy.Kyllä minä ainakin yhessä Free Recordsissa näin vielä oikeen kunnon kasan niitä sinkkuja joten ainakin sieltä pitäs saada jos kysyy ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Onko se ihan kokonaan oranssi, vai onko jotain kuvaa/kuvioo kannessa? Ja siinä lukee asvaltti?  Kenen nimellä se on?

punainen

Joo kirkkaan oranssi ja sit siin on sellanen piirretty potkaseva jalka jonka kengän pohjassa on peace-merkki.löytyy sieltä a:n kohdalta asvaltti nimellä kait.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Tahtois tietää että montako kappaletta sitä Helsingin juhlaviikkojen kunniaksi tehtyä Asvaltti-sinkkua on painettu?

On muuten ihan hyvä se Asvaltti biisi, jos vaan eivät räppäisi siinä kerosäkeiden välissä vaan jotain muuta niin mäkin tykkäsin :) Kertosäe on loistava! Niin selvää Wirtasen käsialaa ettei olekkaan!! :) Minä tykkään :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

*valitusta itsensä kanssa* Mä en oo kuullu koko biisii" :'(
Tahtois niin kuulla, mutta, kun ei tiedä mistä saa...Älkääkä pliis ruvetko valittaa, etten osaa itte ettii mistään josta vois saada/kuulla sen. Äyrts...saa taas selvää mun jutista...siis jutuista.

Lerppa

Sinkku maksaa kaupassa 2,5e.. ei mikää kovin kallis. Radio City ja SuomiPOP ovat tainneet soittaa sitä lähiaikoina...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

*ei_oo_kuullu* oiskoha niitä sinkkuja tuolla mieä anttilassa.. :)

Wirtabiuha

Se on ihan hauska... tai siis kertsi on niin tonia  ;D
mut ne räppi osuudet on kyl aika mielenkiintosia  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

mä oon kuullu ton biisin vaan kerran sillon ku se ilmesty. eipä oo pahemmin ylex soittanu sitä.
muuten se biisi on ihan hyvä mutta se räppi ja kertsi ei jotenki sovi yhteen et tökkii aika pahasti.
älä tunnusta jos sattuu

iinuu

Asvaltti on joo ihan hyvä biisi ilman niitä räppäyksiä. Kertosäe on biisin paras kohta. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Ei mitään hajua paljonko painettu. Minä ostin tuon lätyn heti sen ilmestyttyä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Siis mikä tää juttu on? Apiksen tekemä(kö?)?   :o
Haza haza

blind_eye

Toni oli tekemässä joskus tälläistä juttua, muistaakseni otti kantaa katurauhan puolesta tms. Apulantaan tämä ei siis liity, Toni oli vain mukana tuossa ja lauloi yhden biisin kertosäkeen. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.