Kauko-Setä

Aloittaja Lerppa, syyskuu 05, 2003, 09:33:05

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Taas minä täällä hei! :P
Eikun tuli mieleen tossa kun on pitkään häirinnyt ton Saasta sinkun Kauko S*T*A*R*R - Kiertolainen, jotenkin tuntuu siltä että Toni taas pitää hauskaa ja liikuskelee peitenimellä :D koska Kauko starrista ei tosiaan loydy mistään mitää tietoa...?  ;D

Kertokeekertokeemiulle :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

Sehän se. Liikuskelee rappiireissä myös nimellä Magneettinen Kauko-Setä.  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Öööööyy..... MInä tyhmä täällä, hei! Mun täytyy kysyä, että miksi Toni kuljeksii salanimellä, siis tolla kauko jutulla. Aaarrgghh...ärsyttää, kun ei tiiä mitään...

vik

ei mitään salanimiä, se on TAITEILIJANIMI tietenkin. ^___^
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

NIIN! Tietysti! Miten mä en tajunnu? Tästä nyt huomaa miten tietämätön mä olen kaikesta.  ::)

Wirtabiuha

Noi tonin taiteilija nimet on tosi jees =)
muuten käyköhän kukaan apiksen hemmoista ikinä täällä tsekkailemassa niitten friikkien fanien tekstejä? ;D :D ;D 8)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mäkin oon miettiny mitä jos ovat käyneet kattelee vähän... En kyllä tiiä käyvätkö. Eikös täällä ollu joskus joku juttu, että ne kävis täällä pikkasen kattelee mitä myö apis hysteeriset ollaan tänne kirjoteltu. Mutta en kyllä tiiä ollenkaan... Tietääkö kukaan? Auttakaa tietäväiset minnuu ja wirtabiuhaa.  

salza*

eikö joku puhunu että kyllä ne käy..? vai muistelenko väärin?

Vilkku


Enpä jaksa uskoa että käyvät. Eiköhän kaikilla ole kädet täynnä hommia, enkä millään jaksaisi uskoa että löytyisi mielenkiintoakaan sen kummemmin tämmösiä lukea.
[ -You should see my scars- ]

vik

(jos minä olisin julkisuuden henkilö menisi varmasti kaikki aikani siihen että liikkuisin anonyymisti fanien keskusteluissa ja oikoisin kaikki pikkuvirheet kun ärsyttäisi kuitenkin.  :-*)

en usko että käyvät.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


rautalintu

Saattaapi olla, että joskus ovat täällä poikenneet, mutta tuskin montaa kertaa tai enää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

piupau_muovia

mielenkiintoset keskstelun aiheet teillä.....hehehe

Wirtabiuha

Äläs nyt ;D
Kehittäväähän tämä  ;) :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Eihän sitä loppujen lopuksi tiedä että kuka meistä on oikeasti Wirtanen ja pyörii täällä vain salanimellä:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.