Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Niin eli mitäs mieltä olette siitä että Toni alkaa tuollaista ohjelmaa vääntää?

Mä olin itse aika yllättynyt. En olis uskonut että se tollaseen lähtee mukaan..ei sillä etteikö Tonilta juttu luistaisi, mutta silti..

Enkä totu ajatukseen että Tonia näkyisi niin usein telkussa.. :)

virtahepo

Mitämitä? Mitä se nyt taas alkaa tekee? Meitsi on iha ulkona..

Wirtabiuha

Mäkin tosiaan kuulin tosta vähän aikaa sitten... Mäkään en taas ihan ymmärrä mikä pointti siinä on, no onhan se juontanut missi kisojakin suhteellisen paljon...  :P
  Se tosiaan vie hohtoa että se näkyy koko ajan... Ei sitä sitten jaksa mistään pikkusesta, kuten jos se on levyraadissa, innostua...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Tostahan on huhuttu jo pari vuotta koska se Toni saa shownsa. Toni on kyllä parasta mitä teeveest voi katsoa, siis sen juttuja jaksaa aina kuunnella, toivottavasti tos tulevas ohjelmas ei ainakaan ole niitä missejä!

Lerppa

Hehee :)
Nyt pääsen tällaista loistavaa aasinsiltaa pitkin haukkumaan missejä ;D
Se työhän on juuri sitä sellasta prinsessa hommaa mitä yleensä leikitään joskus 5 vuotiaina, eikö ne tosiaan ole koskaan päässeet siitä ajasta eroon, elämä ei kuitenkaan todellisuudessa ole mitään sellaista... nojoo.. ammatti kai siinä missä muutkin... paitsi mun mielestä verrattavissa siihen että pojasta tulisi sotakenraali tai joku vastaava, minkä elämässä ei ole muuta kuin räiskimistä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Juuuppelis jou... ;D
Joo, mäkin kuulin vasta nytten vähän aikaa sitten, että Toni alkais tehä tällästäkin juttuu.
Kyllähän se mieltäni vetää puoleensa tuo hommeli, mutta kuitenkin odotan jännittyneenä, että mitä se nyt on keksiny. No, se selviää sitten. ;)

*tuuli

musta se on kansa aika huiiiisii et toni rupeaa tuollaista tekemään. kuulin siitä myös aivan muutamia päiviä sitten. onneksi tämä sarja ei sentään ikuisuutta kestä... muuten miltä kanavalta se tulee tulemaan? tietääkö joku...... :P

jouhu

Eikös se tule nelosella? Mun muistaakseni tulee.

emmi*

mäkin luin vasta pari päivää sitten tosta(johtunee siitä koska se tuli tänne sivuille vasta pari päivää sitten:)) ja onhan se ihan mahtavaa että Tonia saa sieltä telkasta kattella, mutta mä en oikeen ymmärrä miks sen pitää joka hommaan lähtee mukaan. Ku se nyt on vieraillu siinä beats and stylessäkin ja sit se alvaltti biisi ja mitä kaikkee vielä...

rautalintu

#9

Toni on niin hyvä kaikessa, niin kaikki haluavat hänet mukaan projekteihinsa :D
Ja onhan toni ennenkin juontanut ohjelman tv:ssä, Yhden illan juttu joskus muutama vuosi sitten. Siis se yksi jakso. Muistaako kukaan?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

En mä muista... ::)
Mutta saattaa olla sekin syynä, että Toni on näissä eri projekteissa mukana..Se, että Toni on, niin "auttavainen" ihminen.... ::) Eli, siis haluaa olla eri jutuissa muka¨na, koska on, niin muksu ja hyvä ihminen.....

(Mun nerokkaita ilmaisuja...)

emmi*

juu mä muistan sen yhden illan jutun. katoin sen nääs sillon :) enhän mä muuten sitä muistais :)

jouhu

Yhden illan juttu? Mikäs se semmonen ohjelma on? Onko se joku muinainen, vai onko se joku uus ohjelma?

Minä typerys...!

Vilkku


Vanhahan tuo on, tuli joskus muinoin. Pari julkkista juonsi aina yhden jakson.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

Tottahan se on että Tonia näkyy nykyään vähän liikaakin... tai kuuluu... Hiekan jälkeen se on ollu vaikka missä tv-ohjelmassa, sit toi Beat and Styles, Tako Rautaa, Trio Niskalaukauksen tiernapojat yms... ihan vaikka missä! Ja aivan kuin joku on täällä foorumissa jossain aiheessa sanonut niin Toni alkaa jo olla median tukahduttama ihminen.  :-/

Totta puhuakseni olen pitkään odottanut ja toivonut Tonille omaa tv- ohjelmaa. Ainakin siitä asti kun The Mc Goys (en osaa kirjottaa *nolo!*) show alkoi...(The Wirtanen show ei kyllä kuulostaisi yhtä hienolta... ;)) Ja täten petyin kun luin kesällä yhdestä Suosikista, kun Tonilta kysyttiin ajatteliko hän itselleen McGoys show:n kaltaista? Toni siihen vastasi jotain että "ei... Hulkolle tapahtuu paljon enemmän. Mä olen vain tällainen tavallinen ( ?!!! ) Wirtanen." Ja sitten mä ajattelin ettei se Toni varmaan mitään tv- ohjelmaa koskaan saa...

Mutta emme näköjään voi enää luottaa Toniin ( tai suosikkiin.  ;)) sillä näköjään hän saa oman sarjan.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.