Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

*tuuli

oli kyllä vuosisadan läppä joo... :D ei siitä tonista koskaan tiedä...  toivotaan et se näkee tän aiheen niin sitten saadaankin katsella sitä aina siinä kymmenen puoliyhdentoista välillä.  ;D

Wirtabiuha

Ja seuraavaks kolmoselle tai neloselle lähtee mailia että Wirtanen meteorologiks!  ;) ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Toni meteorologina. huhhhuh. Liian pelottavaa  ;D ;D ;D

Toni ei ole muuten ollut ikinä missään tanssi jutuissa mukana. tietääkseni..mitähän muuta taidetta olis missä se ei ole ollut mukana on? *lähtee pohdiskelemaan*

jouhu

Niin. Nyt kyllä laitoit pahan!  ;)
Missäköhän ei oo ollu..? Ei tuu mieleen...*lähtee myös mietiskelemään mietiskely kallioonsa*

*tuuli

siinä meteorologi hommassa.  ;D tai no.. ei se oo taidetta...... ;D

KristalliEnkeli

taidejuttuja...*miettii hetken*...onkohan se ollu alastonmallina (?), toisaalt en kyl oo varma haluunko ees tietää  :D....   varottakaa mua ajois jos nää mun jutut alkaa mennä liian ala-arvoisiksi, jookosta (?)  ;D... tähän aikaan illasta mun jutut voi alkaa mennä aika levottomiks (*krhm* siis, tää oli ehkä vasta alkua)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Onkohan toni ollu mallina? Mä en ainakaan muista näin tässä... Ei musta.
Haahaa..Jotenkni hauskaa ajatella tonia mallina!  ;D Ai, niin mutta onko se taidetta?

Wirtabiuha

Ei, se ei ole taidetta! Toni Mister Finland... kjäh kjäh!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Netissä oli kuva missä Tonilla oli housut kintuissa ja se pyllisti kameraan. Kaunista  ;D Eikä kuvaa oltu edes sensuroitu mitenkään..mutta se Tuskin oli mikään malli kuva.

Toni ei muuten ole ollut kirjallisuudessa mukana, tai en ole ainakaan kuullut että se olisi mitään suuria runoeepoksia julkaissut..vaikka onhan noi biisin sanat omalla tavallaan sellaista runoilua.

Wirtabiuha

Onhan tolla Aivan Kuin Kaikki Muutkin - jollain versiolla tonin runoja...

Kyllä oli varmaan kaunis kuva... *öök*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

voi kyllä äiti tykkäis jos mulla olis seinällä tonista tommonen pyllistys kuva.  ;D

kohta ilmestyy kauppoihin toni wirtasen kootut iltasadut.  ;D

punainen

Multa löytyy kuva jossa Toni pyllistää meille housut kintuissa! Mun kaveri nappasi sen ja ihan kiva beba Tontsalla ;D

Ei mallina olo oo taidetta, ne kuvaajat on taiteilijoita! Niin onkos Toni ohjannut mitään leffaa tai harrastaako valokuvausta...Kirjailija puoli voidaan kuitata sillä et nämä Tonin lyriikat ovat kyllä parasta lajissaan ja erittäin tunteellisia ja oivaltavia...On se aika taiteilijasielu.Mäkin toivoisin et mulla olis samanlaisia mahdollisuuksia päästä toteuttamaan itseäni niin kuin Tonilla

*tuuli

kaikki eivät ole kuuden laudaatturin herroja.  ;)

onkohan jollakin tätä toni kuvaa tietokoneella? jos niin voisiko lähettää sen mulle sähköpostissa.  ;) mielenkiinto on kasvanut jo liiakseen.

Wirtabiuha

Se on ihan hyvä että se jättää ton ohajaamis puolen Tuukalle!
  Itseasiassa mun täytyy häpeäkseni myöntää että mäkin voisin haluta nähä sen kuvan...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

kyl mäkin sen verras sairas ihminen oon, et haluisin nähä kyseisen kuva... jestas sentään :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.