Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Toi viimenen jakso oli varmasti paras tähän asti ;) Erittäin hyvä jakso oli, ei vaan nauhalle saanut kun oli taas tollanen huono kasetti, jossa oli nauha mytyssä niin että nauhotetusta videosta tuli sellanen... ei-toimiva  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

munki mielestä toi oli varmaan paras, voitti jopa army jakson :)
se oli aika herkkää ku tonille tuli sen hypnoosin jälkeen muutama kyynel silmään siinä ku se jutusteli sen ukon kanssa. :) uij uij  :D

mulle tuli heti tänään kova ikävä tota jaksoo ja aloin kattella nauhalta niitä jaksoja  :P harmi ku se on nyt loppu  :'(
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Mustaki toi vika oli paras niistä, mitä nyt oon nähny... En kyl oo varma, et oliks toi oikee hypnoosi, ku näytti siin yhes vaihees, et Toni ois ollu repeemäs. Aikas hauska toi Tontsan eka esiintymis-muisto! :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

Niin tuo oli kyllä parhain jakso kaikista :). Haluisin itse kokeilla sitä hypnoosia, kun en ole ihan varma että uskoisko siihen.. Oli ihana toni kun selitti siitä mitä näki kun oli hypnoosissa :) ..
Miepä näin sen koulun mitä toni on käyny ;D. nojee....
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

mulle tuli kyl kans yhes vaihees mieleen et onkohan toni ny oikeesti tos hypnoosis ku se todellakin näytti yhes vaihees siltä et se kohta repee nauruun  :D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Minen ainakaan nähny et Toni olis repeemäs nauruun...Kyllä se ainakin aidolta vaikutti,ja taas kerran mun pieni pää ei voi tajuta hypnoosin voimaa...miten kaikki alämän tapahtumat voi olla arkistoituna aivodataan...mun täytyy kyllä kans joskus päästä kokeilemaan hypnoosia!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

piksi

Kaikki jaksot katsoin, viimeinen oli ehdottomasti paras.
Hypnoosijuttu oli aika kova  :D

Kyllähän noita lämpimikseen katsoi, olisin vain ehkä odottanut sarjalta hieman enemmän.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

jouhu

"Miepä näin sen koulun mitä toni on käyny ;D. nojee...."

Hihii... Miekin oon nyt nähny tuon koulun ihan livenä...
 ;D Eipä ollu mitenkään ihmeellinen, mutta tuntu jännältä, kun ovat käyneet tuota koulua muutama vuosi sitten. Tuli vähän hilluttuu siellä pihalla ja sillalla ja muute... ::)

Maikki.

Lainaa
Hihii... Miekin oon nyt nähny tuon koulun ihan livenä...
;D Eipä ollu mitenkään ihmeellinen, mutta tuntu jännältä, kun ovat käyneet tuota koulua muutama vuosi sitten. Tuli vähän hilluttuu siellä pihalla ja sillalla ja muute... ::)
jeejee :) ;D
Oliko siellä koulun seinässä se 'Toni Wirtanen on käynyt tätä koulua' juttu, mikä oli siin vikassa jaksossa? ;D
Mie kun en lähemmin tutkinu sitä ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Ei ollu ainakaan siinä ovien kohalla... Kun mie kävin kattoo siitä sinne sisälle, niin ei siinä ainakaan ollu sitä kylttii. En muistanut siinä vaiheessa käydä kiertää koko kouluu... ::) Ajattelin kyllä käyä ettii sen, mutta unohtu siinä hilluessa.
Luulen, ettei sitä ole... :-/ Aianakaan siinä ulkoseinällä.

[tuuli]

? enpä minä osaa englantia..
allekirjoittanut

Unenkansalainen

Minulla on tästä jaksot 1-4 DVD:llä. ja ette muuten kaupasta saa :D
ja jaksovalikot ja kaikki löytyy dvd:ltä. et jehjeh.
kaikki loputkin jaksot oli koneella, mut silloin ei tosiaan ollut polttavaa DVD:tä niin eipä tullut poltettua niitä sitten.

harmittaa näin jälkeenpäin kun kaikki poistin.

jouhu

Mitäh?!  :o Mistäs sinä niitä nyt dvd:lle sait?

iinuu

mä en kattonut kyseistä ohjelmaa yhtäkään jaksoa!! oliko se edes hyvä? ja mitä se edes käsitteli. oon ihan pihalla. :D
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

blind_eye

Miulla on nuo videolla, ja iskä osti just polttavan dvd-soittimen, taidankin laittaa nuo dvd:lle!!  :-*
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.