Irina?

Aloittaja Aapo/www.handmaderecords., joulukuu 17, 2003, 08:36:01

« edellinen - seuraava »

Aapo/www.handmaderecords.

Tietääkö kukaan Irinasta ja sen tulevista julkaisuista mitään sen tarkempaa? Netistä en ole saanut juuri mitään selville, paitsi että Toni on tehnyt Irinan kaikki (?) biisit ja myös tuottaa Irinan tulevan levyn. Ja myös sen sain selville, että Levy-yhtiö julkaisi Irinan ensimmäisen biisin, "Juulian totuudet", joka oli käsittääkseni vain promosinkku radioiden soitettavaksi. Irinan uusi biisi "Vastaukset" soi koko ajan päässä ja vituttaa ihan tosissaan kun sitä ei saa mistään. Radioripin olen jo imuttanut koneelleni, mutta voisin kyllä ostaakin sen levyn...

JA NYT MUUTEN SELLAINEN VIESTI NÄIDEN SIVUJEN YLLÄPITÄJILLE, ETTÄ SYLETTÄÄ MELKOISESTI KUN TÄNNE BOARDILLE EI PÄÄSE KIRJOITTAMAAN OMILLA TUNNUKSILLA! AINA KUN KIRJAUTUU TUNNUKSILLAAN SISÄÄN JA MENEE MESSAGE BOARDILLE, NIIN KIRJAUTUMINEN LOPPUU HETI, KUN YRITTÄÄ VASTATA JOHONKIN KESKUSTELUUN.

emmi*

mulla ei oo mitn tietoo tosta, itteenikin sylettää ku tota "vastaukset" biisiä ei saa mistään(tarkotan että sitä ei löydy netistä) koska se on ihan sikke hyvä biisi! :)
jotenkin mä vähän arvasin että tonilla on sormet pelissä noissa irinoitten biiseissä ku ne sanat on ihan tonin kuullosia  :D

puska

irinalla on hyviä biisejä, mutta sillä on aika tavallinen ääni. ihan keskiverto. niin, mikähän takia sillä on hyviä biisejä  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mä en oo kai kuullu tota vastaukset biisii. Millaset sanat? Jos vaikka muistuisi mieleen.
Niin, miksiköhän on, niin hyviä biisejä?  ;)

Vilkku

LainaaJA NYT MUUTEN SELLAINEN VIESTI NÄIDEN SIVUJEN YLLÄPITÄJILLE, ETTÄ SYLETTÄÄ MELKOISESTI KUN TÄNNE BOARDILLE EI PÄÄSE KIRJOITTAMAAN OMILLA TUNNUKSILLA! AINA KUN KIRJAUTUU TUNNUKSILLAAN SISÄÄN JA MENEE MESSAGE BOARDILLE, NIIN KIRJAUTUMINEN LOPPUU HETI, KUN YRITTÄÄ VASTATA JOHONKIN KESKUSTELUUN.

Tuohon löytyy apua ongelmat & vastaukset -osiosta.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Kyllä Tonilta tulee takuuvarmaa kamaa aina! Ennen kuin tiesin et Toni on tehny Irinan biisin (ja nyttemmin ilmeisesti levyllisen?) olin kyllä lyöty miten voi olla tänä päivänä vielä popbiisi jonka sanoissa on noin paljon asiaa? Ja kukas herra se sieltä takaa löytyikään :) Irinalla on kyllä ihan miellyttävä ääni, mutta koska sanat sisältävät niin paljon asiaa ja tunnetta ja ovat niin tonimaiset, ei tää Irina kyllä pysty lataamaan biisiin mitenkään syvää tunnetta mitkä sant vaatisi...Eli laulusta kuuli heti että tää muija ei ole tätä biisiä tehnyt eikä todellakaan kokenut näitä juttuja mistä se nyt laulaa.

Tajusitteko mitä yritän sanoa?Eli biisit on ihan helvetin hyviä ja ihan kiva laulaja, mutta Herra Wirtanen paistaa läpi kappaleessa.

*tuuli

mä en myöskään pysty kirjautumaan ja meillä on sen verran uus kone/ käyttöjärjestelmä, ettei tuolta löydy mitään apua mulle..... :(


musta irinalla on tylsä ja tavallinen ääni......

Wirtabiuha

Yhdyn punaiseen!  ;D täysin samaa mieltä siis.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Minä myös!
Sama juttu oli kipale joka soi Juulian Totuuksissa, kuulin sen radiosta ja kelasin että ei voi olla mahdollista et tää kuullostaa hyvälle vaikka on sellasta musaa mistä en yleensä yhtään välitä, sittenpä paljastui... ;)
esittäjä kyllä oli väärä, Tonin laulamana olis ollut varmasti tosi hyvä biisi! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu


Mä kans aattelin, kun ekan kerran kuulin Juulian totuudet-biisin, että nyt on löytynyt mahtava uusi biisintekijä, hienot sanat. Sitten kun kuunteli vielä eteenpäin biisiä, ihan selvästi huomasi, että Wirtanenhan se siellä kummitteli.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

niin, se oli kyllä aika jännä, kun kuulin radiosta sen juulian totuudet -biisin... ajattelinpas, että onpas biisissä hyvät sanat. noh, kukas se sitten tekijäksi paljastuikaan:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Mä kuulin ekan kerran tunnarina siinä juulian totuuksissa ja sillon tiesinkin jo että se on Tonin tekemä. Oon vaan kyllä edelleen sitä mieltä että olis saanut Toni ite esittää sen, tosin ei räpäten niinkuin siinä vikassa jaksossa... ;)

*tuuli

pakko tunnustaa etten kiinnittänyt siihen kappaleeseen pahemmin mitään huomiota KUNNES kuulin että se oli tonin tekemä...*noloa*

mutta tosiaan kun niitä sanoja kuuntelee niin onhan ne niin tonia. 'kadulla tuulee taas, tuli on irrallaan, henkilökohtaista mikään ei oo' -> eikös al:n noidan metsästäjässä ( olikohan se sen kappaleen nimi ) sanota jotain 'ei saa jäädä tuleen makaamaan'  ... toni taitaa olla aikamoinen tuhopolttaja ;D

puska

#13
minua sangen suuresti harmittaa ja syämmelleni käy, kun missasin kokonaan sen juulian totuudet -sarjan. :'(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Sitä saa ainakin dvd:nä... tosi hyvä kyllä, minä tykkäsin. Taino, tykkäilen muutenkin suomileffoista...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.