Irina?

Aloittaja Aapo/www.handmaderecords., joulukuu 17, 2003, 08:36:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli

kerran mä sitä taisin katsoa... mutta en kyllä yhtään ajatuksen kanssa... eli en tiedä yhtään mitä siinä tapahtui....

pakko sanoa tuosta irinan vastauksia ( vai mikä sen nimi on ) kappaleesta että se on hyvä biisi, mutta ( ! ) kuulostaa niin vammaselta kun se sillä 'iiih' äänellänsä laulaa siinä jossain kohdassa 'helvetin vaikee'.... tai jotain... se helvetti sana ei sovi sen ääneen ollenkaan... kuunnelkaa vaikka!

puska

kyllä se sopii:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niinkuin joku sanoikin tuolla, että eka pop biisi jossa on jotakin järkeä. Mä kun ekan kerran kuulin sen niin aatteli, että kukakohan on tonkin biisin tehny, kun sanoissa oli sisältöö.
En vielä tienny, että herramme wirtanen oli tehny sen ja enkä oikeestaan yllättyny, kun sain kuulla, että hän tekee tälle irinalle matskuu. you know what I mean?
Mua vaan vähän "harmittaa" toi irinan ääni, kun se on, niin tavallinen. Ei jää niinku mieleen. Jotenkin sellanen...Ööööö

punainen

Näin on!

Ja oon samaa mieltä tuulin kaa! Helvetti kun se helvetti se kans pitää tulla sieltä syvältä sydämestä jos haluu sanoo HELVETTI. Mä kyllä tykkään Irinan äänestä mutta niinkuin tässä aikaisemmin jo sanoinkin, ei sen monotonisessa esityksessä ole sanoitusten vaatimaa tulkintaa! Ainakaan minun mielstäni.

Teo

Koko Irina-proggis näyttää olevan aika
salailua... Mut tällasta infoa löytyi vanhan
bändin kotisivuilta:

"Soololevy on tulossa kyllä! Julkaisua on
kaavailtu helmi-maaliskuulle 2004! Jännityksellä
jo odotan kyseisiä aikoija..." -Irina

[Vastaukset-biisi] "Itse olen kipaleesta kovasti
innoissani, onhan se mukavaa että Juulia sai
vihdoinkin arvoisensa jatko-osan... ;) Säv, san,
sov on Toni Wirtasen käsialaa, niinkuin koko
tulevan pitkäsoiton materiaali." -Irina

(http://www.freebok.net/books/vamos/view.html)

taika

Must sanat on kivat vastauksessa, melodia ja laulu jotenki helvetin tylsiä eikä biisissä oo muutenkaan mitään syvempää mielestäni, varsinkaan miten se on tuotettu ja esitetty. Tietenkin Tonin (tai jonkun muun..) laulamana, kappale kuulostaisi varmasti paljon paremmalta. Ja tottu joku puhui että se 'on niin HELVETIN piinaavaa..' jotain. kuulostaa aika järkyttävältä.

Mut, kiva et Toni saa vähän hilloo niist biiseist. :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

punainen

Tontsalle bojot kotiin!Mä pidän kyllä huolen että jos kuulen jonkun kehuvan "Irinan biisiä" ,kaiken kunnian tulee saamaan kappaleen tekijä, ja risut pitäköön Irina! ;D

blind_eye

mäkin tykkään biisistä! ja kun sen ekan kerran kuulin, arvasin heti että Toni sen on tehny. niin Tonimaista... mä tiesin sen heti.  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

mä oon melkein aina tykäänyt siitä biisistä, mutta se laulaja pilaa koko homman... se on mun mielipide.

rautalintu

Mun mielestä Irinalla on ihan nätti ääni. Kyllä sitä kuuntelee.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Kuunteleehan sitä, mutta siitä puuttuu täysin tunne! Sanoitusten merkitys voi jäädä monelta ohi kun laulaja ei osaa tulkita yhtään! Onhan se tietenkin vaikea kilpailla Tonin sielukasta ääntä vastaan... oikeen alkanu harmittaa miks Toni ei vois laulaa niitä...kun siitä kumminkin kuulee että Wirtanen on ollut asialla.

taika

Mä oon kans sitä mieltä että Irina ei tulkitse kyseisen biisin sanoja, yhtä hyvin kuin esim Toni vois. Johtunee kyllä varmasti myös siitä että se on Tonin omaa käsialaa. JOs Irina kirjottais itsellensä omat kappaleensa, vois soundi olla parempi, koska sit ne biisit ois hänelle  henkilökohtaisia ja niinpä myös sanojen tulkitseminen olisi helpompaa.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

punainen

Näin on! Siksi suhtaudun hyvin kriittisesti laulajiin jotka eivät kirjoita itse biisejään.Eli jos ei tee ite biisejään pitää olla erittäin lahjakas laulaja ja todella tunteikas tulkitsija, koska muuten kokonaisuus arvoistaan löyhemmaksi

jouhu

Niin ymmärtäähän sen, ettei se Irina oikein osaa tulkita sitä kipaletta oikein, kun ei ne silleen varmaan oo hänelle mitenkään henkilökohtasii, niin ei kai saa sitten muutenkaan paljoo irti siitä.
Joo, tässä nyt tulikin sanottuu mitä muut ovat sanoneet, mutta...

PahaPahaAsia

onhan se ääni ihan ok, mutta ei sovi kappaleeseen. jos tekisi itse kappaleesna,saisi sen kuulostamaan paremmalta...  minä olen toinen joka sanoo mitä muut ovat jo sanoneet...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.