Sipen levystä...

Aloittaja ilona86, marraskuu 04, 2004, 11:41:31

« edellinen - seuraava »

ilona86

Onkos kenelläkään viisaammalla tietoa siitä, kuinka paljon Sipen soololevy on myynyt? Aloin miettiä lukemia ja siitä miettien, mahtaako Sipe tehdä enää toista soololevyä... Mitäs luulette?

puska

#1
Yritin etsiä netistä tietoa myyntiluvuista, mutta en löytänyt. Jospa joku olisi minua nokkelampi :).
Tuskin Sipe ihan lähiaikoina toista levyä tekee ainakaan lähiaikoina. Joskus tulevaisuudessa ehkä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

#2
Ei ole yhtään aavistusta noista myynti jutuista...En ole toisaalta etsinytkään... Ei ole mikään mahdottomuus, etteikö Sipe tekisi toistakin soololevyä.
 Taidat olla uusi täällä...? Tervetuloa joukkoomme, ilona86!  :-*

hendu

Ihme homma kun ei oo missään!!! ???
Ei oo tainnu olla luvuilla kehumista kun missään ei näy ;D
Vitsi!!
Temosen pomppubasso

puska

Hoho.
Minun käsittääkseni se kuitenkin ihan hyvin myi.  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Joo kyllä mäkin luulen et se ihan hyvin myi. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

ilona86

Jep:) Olen uusi täällä, sen näkee viestienkin määrästä. On niin pieni olo teidän muiden rinnalla:) Niin, siitä Sipen levystä vielä... Kun sitä ei ole mainittu missään sitä lukemaa paljon se levy ois myynyt, niin siitä vähän päättelin, että ei se kovin hyvin mennyt... Mutta sana on edelleen viisaammilla:D

puska

Noh, täällä nyt ei kannata tuntea itseään pieneksi:). Nopeasti minäkin sopeuduin silloin joukkoon kun tulin:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

ilona86

Heh... Tarkoitus on kirjoittaa näppäimistö sauhuten, ettei tunne itseään pieneksi. Tosin kun katselee muiden viestien määriä, niin on toooooooosi pikkuinen:)

Aapsu

Kyllä Sipe ainakin ensimmäisen levyn ilmestymisen aikoihin suunitteli tekevänsä ainakin trilogian.

Skannasin pätkän Sipen haastattelua Soundista 4/2002, kun en jaksanut naputella...

http://www.kotiposti.net/hra47/hmr/simontrilogia.jpg
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Wirtabiuha

ja tuostako pitäisi saada selvää....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Aapsu

No pitäis siitä saada selvää, kyllä mun näytöllä saa ainakin. Mulla on tosin resuluutio 800x600... Voin tehä tarkemman joskus. :-[
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

ilona86

Kiitoksia tuosta artikkelista Aapsu! En ollutkaan ennen kuullut tuosta trilogiasta... Täytyy vaan toivoa, että Sipe sellaisen tekee:) Mikä mahtanee olla sen todennäköisyys, että sellainen ilmestyy... ;)

puska

Ooh, tuollaistako Sipe on suunnitellut... Kuulostaa perhanan hyvältä. Saa luvan sitten toteuttaa kanssa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Aapsu

Kai se riippuu ehkä eniten Arskasta, että tuleeko jatkoa. Aika riskialtista lähteä kustantamaan Sipen kornia rock-oopperaa... ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.