hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

vik

no niin. kaikki on varmaan tuosta jo lukenut, että Saata-sinkun mukana on demo Kauko Starr-nimisen artistin tulevalta pitkäsoitolta "Anteeksi, saako tanssittaa?".

onko tämä nyt sitten joku Tonin sooloprojekti vai kusettaako pojat?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku

Hmm... Mä en ole mistään moisesta kuullut enkä lukenut. Kertokaa kaikki minkä olen missannut. 8)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Nimi Kauko Starr viittaa kyllä pahasti tuonne Wirtasen suuntaan.

Minäkään tällasta mitään kuullu, milloin tulee uusi single? Kai ne nyt sen ennen festareita julkasee.  :-/
Time goes on, I wont.

vik

Vilkku, Levarin etusivulla näkyy.

se on ihan varmaan jotain huumorihumppaa.  miten siihen sitten osaa reagoida. :o
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Niin varmaan on joo. Jotain niinkun Eläkeläiset or smth. No reagoidaan niinkun tuntuu.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Eläkeläisethän on hyvä!
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

nyt alkaa vaikuttaa epäilyttävältä....huumorihumppaa..??!! :o *kylmät väreet* no ei nyt apulanta ihan sille linjalle uskoakseni oo lähös,kyllä ne poijjaat soittaa varmaan vielä rokkenrollia... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Tuli muuten mieleen että näyttää poikien keikkakalenterissa olevan kolmella keikalla semmoinen bändi kuin Ronnie Starr... Pistipi vain tuo Starr korvaani...
[ -You should see my scars- ]

vik

toi on muuten totta, siis viittaus Ronnie Starriin. hmm, inhottavaa odotusta!
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Voi ei.

Ei kai ne mitään pöljäile. Tai siis tottakai pöljäilee. :-/ :D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Siks just eläkeläiset on hyvä! huumorihumppaa ja kyllä naurattaa! mut en minä ymmärrä, miten joku voi ihan tosissaan sitä kuunnella. Tai, ymmärtäisin varmaan, jos pohtisin tarpeeksi kauan, mutta ei nyt tunnu siltä...
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Ei hitsi. Unohin niistä julkkis-hommista sen, että tiedän//tunnen Eläkeläisistä sen miksaajan. Damn.

Odotus Mafialla. Aah. Taas ne soittaa Apulantaa. Nyt on joku lahjottu.
Time goes on, I wont.

Vilkku


Huih, paljonkohan ne on joutuneet maksamaan ?
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Paljon. Apulannan musiikki on  saatanasta.  ;D :D

Ihan outoja nämä minun kommentit. Ajatukset ei pysy kasassa.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mulla ei oikeesti oo nyt mitään kommentoitavaa.pitää saada 50 viestin raja rikki.  ;) en kyllä tiedä miks se on mulle niin tärkeetä..? vai onko... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.