hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minun täytyy odottaa jouluun.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

sama täällä... :P mut synttärit on marraskuussa jos vaikka sit sais jotain...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mulla on joulukuussa. Saan samalla synttäri- ja joululahjarahat.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

v*tuttaa kun on synttärit loppuvuodesta,muut on aina mua vanhempia. ja vielä enemmän harmittaa kun muut täyttää mua ennen 18 ja mä nökötän melkein vuoden kauemmin baarien ULKOPUOLELLA...

Hiltsu

Mä tiedän kanssa, kun itekkin oon syntynyt loppuvuodesta. Tosiaan varmaan sillon justiin häiritsee enemmän. Mä tahdon sen ajokortin.

kreisi_greippi

hut\htikuu on kuukausista julmin kai...
saatte arvata, mina olen synytnyt huhtikuussa.
se on ihan hyva vuodenaika syntya, vaikkei minua kiinnosta baareihin sitten kolmen vuoden paasta lahtee. tai eihan sita silloin tieda.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minäkään en noista baareista tiedä. Ei ainakaan vielä tee hirveästi mieli. Mistäs sitä sitten tietää, kun täyttää. Onhan se ainakin ikävää, jos joutuu sivusta katsomaan, kun muut menevät.

kyllä mä baariin haluan sit lähteä. sit marraskuussa....neljän vuoden päästä...mrh...

kreisi_greippi

niin, no se baareihin meno vois olla sitä, että kavereitten kanssa. seuraksi niinku.

ei nyt yksin sinne haluis lähteä..paitsi että kyllähän siellä varmaan uusia tuttavuuksiakin saisi.  :)

kreisi_greippi

niin...mutta millaisia tuttavuuksia?

vik

tulin vilkasemaan keskustelua ja ikäjutuista puhutaan.

sanon vain, että jos AL tekee ensi keväänä k18-kiertueen taas, minä hirtän itseni.

wicked 18vee kesäkuun alussa. :/

mut RMJ! RMJ!
[jos saan seuraa]
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

siis kavereita tarkotan.ja jos joku jätkäkin tjtn... ;)
EI k-18 kiertueita!!!eiiiihhh!!!! :(

Silti_Onnellinen

mun mielipiteeni tästä " Kauko S.T.A.R.R:rista" on aika lattee...  Jos kuuntelen saastaa, ni en voi ikinä kuunnella sitä Kaukon biisii  :o Se on aika humppaa...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

no eiköhän se ole tarkoituksella humppaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.