hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

HeikkiH

No kai se on... paha mennä sanoon, mutta hyvähän se on ku joku jaksaa yrittää....
Se siitä sitten...

KatjaRock

kyllä kyllä. numero yhdistelmä 69 on vainonnut minua koko päivän. Tämä on muuten tasan sitä, miltä kuulostaa  ;)
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Jassoo...
Hmm...ei mullakaan oo yleensä mitään järkevää sanottavaa, mä vaan pulisen tänne, ihan kuin olisitte tässä vieressä juttelemassa mun kaa. Mulla on hyvä mielikuvitus! te kaikki ootte nyt täällä kirjastossa mun kaa, ajatelkaa! 8)
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Mä en ymmärtänyt tota 69 -juttua.

:D
[ -You should see my scars- ]

vik

no niin, olettekos Kiertolainen-piisiä kuulleet?

onhan se Toni.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

En ole kuullut mutta näin ymmärsin että Tonihan se.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

vik

moni jaksaa väittää, että ei.

minä kuulen siinä ihan selkeästi Tonin äänen.

kai se nyt sitä muokata osaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

jaahas.mä en osaa kommentoida mitään.oon varmaan kuumessa.flunssaa ollu kaks päivää. >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

Kyllä se on toni, joka sen laulaa, miten kaikki ei sitä muka kuule?

Hiltsu

Minä en ole kuullut, mutta kai se Toni on, jos se Apulannan siinä on. Tuskin ne ketään muutakaan on siihen ottanut. Minä ainakin näin ajattelin, kun nimen ensimmäistä kertaa luin. Onhan niillä niitä muitakin nimiä ollut.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Huoh. Mikseivät voi myöntää?
Lähes yhtä älytön juttu ku sen englanninkielisen materiaalin kanssa.
Time goes on, I wont.

vik

ai minkä englanninkielisen? eihän Apulanta nyt semmosta... kyllä niille tämä Suomi riittää. heh.  ;)

kaikki ei vaan tunnu tajuavan, että Toni saa äänensä niin matalalle. eikä kaikki tunnu tajuavan, että Kauko Starr ja Magneettinen Kauko-Setä on jollain tavalla yhteydessä toisiinsa. huoh.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Toni on kyl loistava laulaja,se pystyy laulaa tosi korkeelta ja kauniisti ja myös matalalta. voikun mäkin osaisin laulaa!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minäkin tahtoisin osata ja uskaltaa laulaa.
Älyttömiä juttujahan nuo tietenkin ovat.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.