...Apulannan sinkku+uusi levy...

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 01, 2002, 01:11:03

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Muistanko mä oikein että Apulannan uus sinkku ilmestyy 31.5? Ja entäs sitten levy?Kuulin että se ilmestyis joskus syksyllä,pitääkö paikkaansa?Onks jollain tarkempaa infoa em.asioista?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

juu sinkle tulee toukokuun lopulla, albumi marraskuussa.
sivustolta apulanta.fi löytänet kaikenlaista infoa Heinolan setien aikatauluista.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

hihih.enpä tiedä onko niitä vielä sediksi ylennetty? ;) *reps* sipe oli muuten eilen jhs:ssa.mä jotenkin heti haastattelun alussa veikkasin et jossain vaiheessa ne alkaa puhuu nopeista moottorikulkuneuvoista ni jo alko keskustelu mennä tähän tyyliin:"jos pyörä kulkee kolmeesataa ni sehän on mahdotonta ajaa sillä kaheksaakymppiä!"  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

no on ne setiä.  :)

just ja just pystyy JHS:a katsomaan, mä en kestä sitä Hytöstä.

ja tajusinko oikein, lähteekö Marzi?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Tajusit oikein, Marzisetä menee armeijaan opettelemaan ihmisten tappamista. Tosissaan, armeija kunniaan :)!!

Hytösen ääni on mahtava. Nuorempana, silloin joskus Jyrkin aikoihin se oli ihan kivan näköinenkin. Hauskaa, että julkkisten ulkonäköä saa arvioida tuntematta huonoa omaatuntoa. 8)
Time goes on, I wont.

vik

höh. Marzi on ihku.


mä en tykkää Hytösestä. no Jyrkissä se nyt oli vähän eri homma, enkä tässä äänestä/ulkonäöstä puhunutkaan.

se rooli mikä sille on sitä showta varten väsätty vaan on niiiiin raivostuttavan ärsyttävä.  >:( grr.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Nimeomaan se vetää sitä roolia.
Työnsä hän hoitaa hyvin.  :)

Marzin takiahan sitä ohjelmaa on katottu.
Time goes on, I wont.

KatjaRock

Ollaan taas eksytty aiheesta  :D

Kyllä se Hytösen Joonas aina Hyppösen Henkan voittaa.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä pidän Hyppösestä. *ei keksi enempää sanottavaa*
[ -You should see my scars- ]

vik

eäh. mä oon 14-vuotiaana kiljunut kännissä "mä saan herätä joka aamu Hyppösen ihanaan ääneen!" kun kiersi huhu, että kouluumme asennetaan radiot ja siellä soitetaan KissFM:ää. nojoo.

Tuomas on södex.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Onneksi täällä ei ole mitään sensuuria. Tai mitään valvojaa joka ottais asiaan liittymättömat kirjotukset poies. Semmosiaki meinaan löytyy. ::)
Time goes on, I wont.

vik

jei.


katoitteko HEE:n? kyllä on Andy raunion näköinen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku

Minä katselin tänään uusinnan... Kieltämättä tosi pahan näköinen. Ihmetyttää että se on selvinnyt näinkin pitkälle.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Pahempi kun mun pikkuveli betonitonttu!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.