Uusi single?

Aloittaja Pauli Hannola, toukokuu 16, 2002, 02:45:14

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Itse en ole vielä kuullut kokonaan. En ole päässyt kauppoihin ja radiostakin soi vähän huonosti. Minä taidan kuunnella vähän väärää kanavaa? Kumminkin sen Saastan demo version jostakin löysin ja kuullostihan se ihan hyvältä. Tosin vaikee vielä sanoo.

Alavudella olin. En tosin kuullu oikein mitään, niin en tajunnut. Kaverilta vois kysyä, jos hän sattu kuulemaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Pikkusiskoni tanssii takana vihreä kastelukannu kädessä.

Kyllä me olemme niiiin sukua.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

:D
Nyt minä muuten kuulin sen Saastan. En kyllä erikoisemmin tykännyt, mutta ainahan Apulanta on hyvää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

itkin eilen junassa kun kuulin Saastan. tosin itkin myös, kun kuulin Madon. olin hemmetin väsynyt ja fiilis oli heikko.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Mulla taas on ihan hyvä päivä kai. Turhauduin kyllä tuolla kaupassa seisomiseen, kun ei sieltä ollutkaan mitään ostettavaa.
Koittakaahan piristyä!

kreisi_greippi

minä nauran kun kuulen silmämunan...se vaan saa mut hyvälle tuulelle.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

Irroitetaan Käsi kuulostaa kuulemma ihan pikkuveljen entisen koulun orkesterilta. sillä on ihan ylihauskaa kun se kuulee sen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Joo. Se kerto varsinkin rupee naurattamaan.

kreisi_greippi

;D :D
 ::) ...tää on taas niin henkevää. mut ilmeethän paljastaa oikeessakin elämässä paljon enemmän loppujen lopuks kuin uskois.

Vilkku

Niinhän ne tekee. Se on sitten eri asia, miten niitä osaa tulkita :)
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

...Minä en niitä oikein tulkita osaa. Mulle kannattaa aina sanoa suoraan kaikki asiat ettei tule väärinkäsityksiä. Vaikka toisaalta sellaiset hetket on kyllä ihania, kun toisen ei tarvitse sanoa mitään. Kaiken sen tietää jo.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Mua on vissiin hirveen helppo tulkita. Äiti ainakin luulee osaavansa. Minä en siitä niin varma ole.
Se on kyllä helppoa, kuin tarvitsee vilkaista vain toista ja toinen tietää jo mitä ajattelee.

KatjaRock

Täällähän on hyvä meno.  8)

009 tekee minusta ihan sekopään. Siinä on vain jotakin.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

mun kaverin mielestä se on tosi ärsyttävän kuulosta, kun toni huutaa/kiljuu/rääkyy (kaverin ilmaisua) VARO RÄKÄ!
...musta se on vaan hauska.
onko se muuten toni, joka sen sanoo?

Hiltsu

Musta se ei kuullosta yhtään Tonilta. Kuulenkin sen aina, että valo läkä, kun se huudetaan siihen.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.