Tietääkö Kukaan???

Aloittaja HeikkiH, huhtikuu 26, 2002, 10:30:49

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Hei, mullekki työ jossa saa lukea aikakauslehtiä. :D
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mulle kans. Vaihdossa saisi kahvionhoitajan / linjastonhoitajan paikan. ;D
[ -You should see my scars- ]

vik

no ääh, mulla vaan jää aina ylimäärästä aikaa kaikelta mielenkiintoselta, kuten tiskeiltä ja sellaselta, ja kesällähän ei ole läksyjäkään tehtävänä. toisaalta, nykyisinkin mä vaan luen siellä mielenkiintoisia juttuja misseistä ja malleista ja niiden ihmissuhteista, kirjojen ollessa ikäänkuin rekvisiittana siinä. :)

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

On se tosi epäreilua kun toisilla on helpot työt. Yks kaveri vahtii kesätöikseen jonkun tarratehtaan liukuhihnaa monitorista. Ikinä ei ole mitään epäselvää ollut tarratuotannossa, eli käytännössä kaverin "työtä" on netissä surffailu, kahvin juonti ja lehtien lukeminen. Tästä sille maksetaan n. 1,5 euroa enemmän kuin mulle, joka koko 7,5 tuntisen työpäiväni palvelen tosi ilkeitä asiakkaita keittiössä seisoen. Lämmintä siellä on kesällä n. +30 astetta. Ja se on raskasta.

Mutta niinhän se on, että kyllähän sitä (melkein) mitä tahansa tekee rahasta.

kreisi_greippi

älkää pelotelko mansikanpoiminnasta kertovilla kauhujutuilla! Kaikki muutenkin vaan puhuu siitä, miten kamalaa se on, eikä kukaan yhtään arvosta sitä, että kuitenkin menen poimimaan. >:(
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Minä kunnioitan. Great respect.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hienoa jos joku mansikkamaallekki uskaltaa vielä mennä mutta se en ole minä.*nostaa hattua uhkarohkeille*
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

En pelottele, siistiä että menet :)

Keittiötyö on kyllä aika hommaa, etenki kesällä. Mielummin siivoaisin leirintäalueen mökkejä. Paskahomma kyllä sekin.

Pitäs saada sellanen työ, jossa ei tarvi tehdä mitään vaikeaa tai raskasta ja euroja tulis hyvin runsain mitoin.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

minulla on riparikin...talot ovat kuulemma siellä homeessa, mikä tarkoittaa sitä, että meikä nukkuu teltassa 9 yötä... :P
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Telttanukkuminen on tosi jees. Tai se riippuu tietenkin niin monesta asiasta, mutta jos maasto on mukavaa, sää on hyvä, teltta ehjä eikä mistään rakosista kömmi sisälle mitään pikkuötököitä, humalaisia kodittomia tai poliisisetiä pamput ojossa, niin eihän siinä mitään ;D

Takaisin luontoon on päivän lause !

HeikkiH

No nii... "Telttanukkuminen on tosi jees". Se on kyllä kaikkee muutaku jees... Koskaan ei  ole vastaan tullu oman sängyn voittanutta...
Se siitä sitten...

Vilkku

Kyllä minäkin mieluiten sängyssäni nukun mutta vaihtelu virkistää... Kyllä on teltassakin joskus tullut tosi hyvin nukuttua kun on rauhallisena kesäiltana saanut kömpiä makuupussiinsa.

HeikkiH

Nii mutta se aamulla herääminen on karseinta varmaa paskassa pyörimisen jälkeen... On niiin karsee herätä johonki räkäsen rastaan rääkäisyyn....
Se siitä sitten...

KatjaRock

Kyllä se on niin että telttailu kuuluu kesään.

Kunnon partioleiriä ei voita mikään. Teltassa nukkumisen voittaa vain laavussa nukkuminen. Ihanaa.
Time goes on, I wont.

HeikkiH

Nii no kuka tykkää mistäkin... mut mulla menee toi "aina valmis" meninki hiukka yli hilseen... Ei ny sillai kuiteskaa etten tykkäisi olla luonnossa, mut mulle riittää mökkeily... Se sit on rentouttavaa ku on laiturin nokassa kattoon auringonlaskua... sauna on lämmin ja oluttakin on... SE ON ELÄMÄÄÄ!!!
Se siitä sitten...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.