Klara vappen,bara vatten!;)

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, huhtikuu 30, 2002, 04:34:15

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minä en pääse armeijaan. Muuten voisi olla sillälailla menossa, kuin olen näin isänmaallinen, mutta en kyllä haluaisi siltikään sotia. Se inhoittaa, mutta inhoittaisi sekin, että Suomi joutuisi johonkin Venäjään ja köyhyyteen.
Minua ei kannata tulla herättämään. Huidon aina unissani kaikkia herättäjiä ja muutenkaan en tykkää.
Ei taitaisi olla minusta armeijaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

En pääsisi minäkään vaikka haluaisin. Onneksi en halua. :)
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mä haluaisin ehkä.
mutta jos tulis sota, tiedän, etten pystyis tappamaan.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä en menis armeijaan!en haluu mennä opetteleen tappamista... >:( enkä kyl kestäis sitä komentelua,mä varmasti jossain välissä väittäisin niille vastaan...ja siitähän ei hyvää seurais! :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mä en osais tappaa. Mielummin kuolisin itse. Sota olisi muutenkin hirveän inhottava asia. Kuolleita ihmisiä ja verta... Niin ainakin luulen.

Vilkku

Se piti muuten Hiltsulta kysyä, että etkö pääsisi armeijaan ollenkaan vaikka tahtoisit vai että et pääsisi vielä ?

Hiltsu

Oikeastaan molempia. Ehkä enemmän sitä, että en pääse ollenkaan, vaikka tahtoisinkin.

Vilkku

En minäkään pääsisi. Mutta tosiaan, kuten jo aiemmin totesin, enhän minä haluaisikaan.

Hiltsu

Onko sinulla sitten jotain, kun et pääsisi, vai?

Vilkku

Väärä kansalaisuus ;D Minä kun en ole Suomen kansalainen niin eivät minua sitten ottaisi. Kanadan passin omistan. Entäs sinulla ?

Hiltsu

Taitaa olla tuo sokeritauti, ettei siellä sitten tulisi mitään. En ole varma, mutta niin muistaisin.
Miksi sinulla Kanadan passi? Tuo on minulle taas jotakin uutta.

Vilkku

Mun isä on Kanadan kansalainen. Nykyään kansalaisuus tulee kai lapsen syntymäpaikan mukaan [vai äidin, en minä muista :D], mutta silloin se tuli vielä isän mukaan, joten minullakin on Kanadan kansalaisuus [tai oikeasti minulla on kaksoiskansalaisuus, olen siis molempia, mutta passi on Kanadan] vaikka olen ihan syntynyt Suomessa. Isäkin on alunperin ihan suomalainen, eli ihan suomea puhutaan kotona ja niin edelleen.

Ja minullakin on kova hinku Kanadaan. Toiveissa olisi, että kahden vuoden päästä muuttaisin sinne. En vielä tiedä yhtään mitä tekemään, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että lähden, jos en löydä täältä mitään/ketään jonka takia jäädä.

Sellainen tarina minulla :)

KatjaRock

Minä hyppään Vilkun matkalaukkuun.

Armeijasta. Rakas ystäväni lähtee maanantaina. vai onkohan maanantai jo ensimmäinen päivä? En tiedä, pahalta tuntuu. Onhan Annukalla ihan eri asenne lähteä sinne, ku pojilla.

Kasvaako Annukastakin mies?  :o Eikai?

Olen pahoillani tämän päivän viesteistäni.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

tytöstä mieheksi.
ja pojasta naiseksi.
niin se menee.
my sweet, sweet rock`n roll

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.