apis - faniklubi?

Aloittaja iceflame, elokuu 12, 2002, 05:53:05

« edellinen - seuraava »

iceflame

moi! mä kuulin jostain, et on sellanen apisfanclub, mistä saa jonku lehden kun siihen liittyy(?). Tietääks kukaan tälläsestä mitään ja miten siihen vois liittyy? ::)Mä olisin tosi ilonen jos joku tietäis!!!! ;D
#minä tahdon ulos kattilasta!#

vik

Levarilla oli fanclub joskus aikoja sitten.
olen lukenut Lehteä jossain, hauska ol.
fanikuvia Bocart Co:sta ja vittuileva haastattelu Nylon Beatista.

eikä se ole Apis.  >:(
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Hiltsu

Minä en ole mitään faniclubista tainnut kuulla. En ainakaan muista, että olisin kuullut.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

allu86


      Tietääkseni L-Y:lle on tulossa jonkun näköinen A.L clubijuttu.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ai jaa?millonkohan tää ois tulossa?ja miten voi liittyä?mitä klubiin sisältyy?kertokaahan lisäinfoa ketkä tietävät... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

eikä tiedon tulvaa voi estää...
tietääkö joku oikeesti siitä jotakin?
my sweet, sweet rock`n roll

Sanzu

Minäkin oisin kiinostunut fanclubista.
Eix kukaan viel tiedä enempää!?

santeri

jep. joskus olin levy-yhtiö fan clubissa. sieltä tuli kotiin levy-yhtiö- lehti (sama mikä nytten on levy-yhtio.comissa), ekaks se oli sellanen mustavalkonen monistelehti, myöhemmin joskus apiksen kolme-levyn tietämilläse muuttu sellaseksi vähän enemmän oikeeks lehdeks (värit, koko muuttu). sen takia se kai sitten lopetettiin kun alko olla niin paljon ihmisiä siinä lehteä "tilaamassa", että rahaa palo liikaa. muistaakseni sitä seliteltiin lehdessä vielä sillai, että jou "osoitearkisto" tai vastaava palo. nämä nyt on tollasia häilyviä muistikuvia. siistein lehti oli se missä toni, sipe, arska, matti ja en muista keitä muita, meni kattoon oasista stokikseen. siten oli kuvia kun toni käppäili kadulla liamin kans kaulakkain, noelkin tietysti chippaili messissä. toni oli varmaan antanut mato-sinkun (en ole varma oliks just mato) veljeksille ja sitten se kutsuttiin britteihin kattoon oasista. muistaakseni se toni on jossain haastiksessa jotain maininnutki tosta asiasta. nonni. mitäs mä oikein selvennän. rock =w=



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.