Teit meistä kauniin...

Aloittaja iceflame, elokuu 13, 2002, 03:17:22

« edellinen - seuraava »

iceflame

MOI! mä sain jostain teit meistä kauniin sanat ja niis luki et siin biisis sanotaan "saat murentaa saat hajottaa saat" mut kun mä kuuntelin sitä syitä ja seurauksii levyltä ni en mä ainakaan sellasta kuullu. sanotaanki siinä lainkaan niin vai reistaileeko mun kuulo taas? ;)
#minä tahdon ulos kattilasta!#

vik

http://www.apulanta.fi


tuolta löytyy lyriikat melkolailla jokaiseen kappaleeseen.
paitsi niihin mitä kaipaan.
English-juttuihin ja Torremolinokseen.
kertokaa nyt jumalauta joku mitä siinä sanotaan.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


vik

eikun joo.
sä et edes kysynyt noita lyriikoita.
anteeksi.
en osaa lukea.

en muista.
sinkussa taitaa noin lukea, mutta piisistä en muista.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Hiltsu

Teit meistä kauniin sanoissa ei sitä ole tuolla Apulannan sivuilla, mutta singlessä taitaa olla. Silti en sitä siinä kuule. Tuolla sivulla on kumminkin niin 007:ssä niin, mutta siinäkään en sitä niin kuule. AKKM:ssä ei niitä sanoja ole, eikä Syissä ja seurauksissa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku


Ei kai sitä kuule kun ei siinä niin lauleta... Minä sain joskus sen käsityksen, että niin nyt vaan lukee siinä sinkun sanoissa. Tiedä sitten miksei niin lauleta.

Oon tota itekki joskus kelaillu lukiessa virallisilta sivuilta lyriikoita. Niitä enkkuja minäkin kaipailen, mulla on niistä vaan muutama ihan paperilla. Kuulolla saa joistain selvää, mutta tuskin tietää Wirtanen edes itse mitä joissain laulaa :)
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo ja kolme-levyllä lukee mato biisin sanoissa yhessä kohtaa ihan varmasti "NATO".. ;D painovirhe..?!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Painovirheitä täytyy olla paljon. Minä niitä aina kuulen joskus väärin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

olen miettinyt kanssa sitä teit meistä kauniin sanotusjuttua...mikä onkaan tämä valtava arvoitus todellisuudessaan? sitä voimme vain arvailla...
my sweet, sweet rock`n roll

apisgirlie

mä ikuinen apis fani tiiän ettei siin laulus niin sanota... ;D
apisgirlie

KatjaRock. Kone kettuilee

Onkohan kenties kyse siitä, että niinkun tuota ääh. Miten minä nyt tämän sanoisin.. Noh, ainakin AKKM:n kansissa on vain W kirjoittamia runoja.. Tai siis. Toivottavasti edes joku tajusi pointtini.

Teit meistä kauniin on kyllä AL:n kaunein biisi. Ja Hallaa tietysti.

salzaliini

teit meistä kauniin todellakin on kaunis biisi! ;D
"teit meistä kauniin,teit meistä kauniimpaa kuin muut,teit unelmaa,teit parempaa..." Aivan täydellistä!! :)

Teemu..

joo kyl siin sanotaan..eihän niitä kuule esim. mitä kuuluu biisis: hei hei mitä kuuluu sä kysyit ja kaikki on ok. ei saamitään selvää....vai mirä luulette ?

Vilkku


No kyllä siitä ainakin mun mielestä ihan hyvin selvää saa..
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

no mä en ainakaa muista et siinä nuin sanottas..voin tarkastaa vielä. ;D

mutta se on kyllä totta että niistä sanoista ei saa aina selvää..

-nipsuu-

niin..useissaki apiksen levyjen paperi-tsydeemissä lukee niitä sanoja väärin ja on kirjotusvirheitä..ei munkaa mielestä siinä "teit meistä kauniin"-biisissä oo sitä hajottaa-murentaa-juttua..en ainakaa oo kuullu..ehkä  poijaat on päättäny yksinkertasesti jättää sen kohdan pois biisistä, mutta se on vahingossa jääny johonki..who knows... kyllä siinä "mitä kuuluu"-biisissä kuuluu ihan hyvin se "sä kysyt ja kaikki on ookoo"-kohta...se pitää vaa osata kuunnella oikein  :D mäkää en ennen tienny yhtää, miten "ei yhtään todistajaa"-biisin kertiksessä sanottii, ennenku katoin ne sanat... but now I know...  ;D
~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.