onko se niin että...

Aloittaja A.L girl, helmikuu 04, 2002, 03:30:23

« edellinen - seuraava »

A.L girl

Mitäs mieltä ootte? Tuleeko Apulannanlta vielä albumeja? Mä kyllä uskon vakaasti että pojat tekee vielä ainakin yhden. Entäs millaista se musa tulisi tyyliltään kuulostamaan jos Apis tekee vielä yhden lätyn? Tuleeko se olemaan sinun mielestäsi tuskainen, rauhallinen.......YMS! Siis tää on nyt niikuin Gallup  :)

KatjaRock

niin. no mie ainaki toivon että se ois 'tuskasempi' ku H10. En tiedä.
Time goes on, I wont.

hairiko

 ???
luulisinpa, että
toni halvaantuu harrastuksistaan
johtuen ja sipe ajaa puuhun,
ennen kevättä. tuukka soittelee
loppuikänsä omaksi ilokseen
vapauduttuaan pakkopaidasta.

seuraavaa levyä en halua.
minä pelkään idolieni puolesta  ;)

night-girl

Apikselta pitäs ainakin tulla toukokuun lopulla uus sinkku eli kai siält levykin tulee sen jälkee... Toivottavasti  ::)
Kai se seuraava levy sitten on tuskallisempi...  8)

Vilkku

Kyllä täytyy nyt edellisiin yhtyä, kyllä varmasti tulee vielä. Uskoni on raudanluja. Enpäs sitten tyylistä tiedä... Minäkin toivoisin kai jotain tuskallista. Kumma miten sellaisestakin nauttii.
[ -You should see my scars- ]

_p_i_n_k_

 ;DJuups jaaps... I hope et Apikselta tulee viel mooooooooooooooooooooonta levyy... mieluiten samanlaista matskuu ku ennenki...  :)toivotaanpa että näin käy... ;)
Essi The

kreisi_greippi

Minä toivon, että biisit ovat tuskaisia, niin se vain on, tuskainen musa jyrää paremmin kuin iloinentekopirteähilpeä musiikki, ainakin yleensä.  Kyllä niiltä häiskiltä vielä tulee, ainakin yksi, minä luulen...ja toivon :-* sellainen kivasti tyypillinen apislevy, mutta jotain uuttakin mukaan, se ois kiva...
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

Tuli nyt muutenkin mieleen, että eikös se suomirokki noin yleisesti ottaenkin ole jos ei nyt tuskaista, niin hyvin melankolista? :-*
my sweet, sweet rock`n roll

katja ei jaksa kirjautua.

melankolia ja tuskasuus on eri asioita. Heinola 10ssä on jotku biisit niin tehty tuskasiksi että niitä ei kestä. Paskahomma mutta niin on kaikki muuki.

kreisi_greippi

Mähän tarkoitin, että jos ei TUSKAISIA niin MELANKOLISIa...kyllä mä tiiän, että tuskaisuus on eri asia >:(
my sweet, sweet rock`n roll

vik

jaa. syksyllähän on ilmeisesti levy tulossa. keväällä sinkle. minä toivon, että pojat jaksavat tehdä musiikkia vielä kauan, mutta toivon myös, etteivät väkisin yritä. breikkaisivat sitten vaikka ulkomailla niin olisi hommassa taas uutuudenviehätystä.  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Deesi

 ;D Apulannalta tulee levyä ja singleä kokoaikaa.Toni,Sipe ja Tuukka ei jää seisomaan ku tatit!!
Syksyllä tulee sitäpaits alppari.Ja 31.5-2002 tulee video.Keikkojaki painetaa.Eli...KYLLÄ! Tulee miljoona levyä lisää!!!!!!! ;D ;D
Deesi,ikuinen Apisfani

KatjaRock

wicked, eihän ne voi ulkomailla breikata, eihän ne ole tehneet edes englanninkielisiä biisejä saati yhtään keikkaa ;D ;D hehe. :P
Time goes on, I wont.

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


ana_86

Apulanta tekee viellä ainakin 5Albumia! :D
Aninakin toni niin sainoi kun jututin sitä! :P
Mutta mä en tykkää kun mulla ei ole apiksen Hajonnut EP:tä! :'(
Mutta se on hyvä kun mulla on Mikä ihmeen apulanta? vinyyli EP! (2Kpl) ;D
Apis rulez!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.