Ha haa!!

Aloittaja night-girl, huhtikuu 09, 2002, 02:30:39

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Tiistaista eteenpäin on luvattu hellettä  >:( Pitää nauttia näistä viimisistä mukavista päivistä.

Tulispa talvi ja pakkaset.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Pysyisipä kesä ikuisesti. :D
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Hirveää, jos tulee kauhea helle. Minulle riittäisi ihan sopiva lämpö.
Kaikki vuodenajat ovat mukavia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minä olen kai sitten niitä helleihmisiä... Ei nyt liian kuuma tietenkään ole mukava, mutta kyllä minä nautin kuumistakin säistä. Vesi lämpenee ja niin edelleen...
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Vesi on ihanaa lämpöisenä ja onhan se välillä kivaa, että on kuumakin, mutta ei koko ajan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Kesällä on tylsää.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Tylsää on joo. Minäkin tässä koko päivän olen ollut koneella, kuin ei ole ollut muutakaan tekemistä.

KatjaRock

Tekemistä on paljon, ei vaan saa tehtyä.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Niin. Oikeastaan en jaksa oikein tehdä mitään. Nytkin pitäisi siivota.

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

vaikka mä inhoon talvea ni se on ihan hyvä että on talvikin koska kesään ei siten kyllästy kun sitä saa sitten talvella aina odottaa.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

KatjaRock

Talvi ja syksy on ihania. <3
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

oikeestaan kaikista vuodenajoista löytää jotain hyvää. talvi on kaunis, mutta kesällä on lomaa. syksy on tunnelmallinen, mutta kevät piristää.
my sweet, sweet rock`n roll

Kytkin

Minä olen ollut "kesälomalla" jo vuoden. viime kesästä lähtien. siksi kai kaikki onkin mennyt niin perseelleen  :-[

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.